تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۹۷۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
سرمایه‌گذاران خرمشهر به دلیل کم‌کاری شورای شهر بلاتکلیف مانده‌اند
امام جمعه خرمشهر از وجود لوایح مهم و بلاتکلیف از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از عملکرد شورای اسلامی شهر خرمشهر انتقاد کرد و اظهار داشت: مدت‌هاست که اجماعی برای تصمیم‌گیری در مواردی همچون انتخاب شهردار و لوایحی که به صحن شورای شهر خرمشهر آورده می‌شود، صورت نمی‌گیرد و در این مورد شاهد کم کاری هستیم.

وی عدم انتخاب شهردار را اتفاقی نامناسب و دور از شان خرمشهر خواند و گفت: اکنون بیش از سه ماه است که شهر شهردار ندارد و همین امر موجود باعث پراکنده شدن پیام‌هایی با درون مایه ناراحت کننده در فضای مجازی شده است.

امام جمعه خرمشهر همچنین از وجود لوایح مهم و بلاتکلیف از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای شهر خرمشهر خبر داد و گفت: به تازگی نیز سرمایه‌گذار بزرگی ورود کرده که خواهان بهسازی و راه‌اندازی کشتارگاه است و برای این کار نیز 8 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، اما با کمال تاسف به جای به‌کارگیری تمام تلاش برای جذب این سرمایه‌گذار، این پروژه و پروژه‌های دیگر به علت عدم تشکیل جلسات شورای شهر بی‌سرانجام مانده‌اند.

وی با اشاره به احداث زائرسرا و پیشروی بسیار کند این پروژه ظرف مدت 9 ماه اخیر، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری خیری در امر احداث زائرسرا ورود کرده اما اکنون و پس از گذشت 9 ماه شاهد پیشروی خاصی نبوده و اینک طرحی مبنی بر احداث این زائرسرا در میدان مقاومت خرمشهر داده شده که برای تایید نهایی نیازمند تصویب شورای شهر است.

موسوی‌فرد همچنین از برگزاری جلسه مرتبط برای تصمیم‌گیری در این خصوص اشاره کرد و گفت: مقرر شده بود که روز گذشته جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در این مورد با دعوت رسمی فرماندار از اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر برگزار شود که تنها یک نفر از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور یافت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مزایایی همچون درآمدهای حاصل شده از جذب سرمایه‌گذار، عنوان کرد: تا زمانی که نگاه‌ها یک نگاه بزرگ نباشد، در خرمشهر اتفاق بزرگی نخواهد افتاد.

امام جمعه خرمشهر رفع اساسی این مشکل را مستلزم تغییر فرهنگ عمومی و اجتماع جامعه دانست و افزود: شخصیت‌ها در مناسبت‌های مختلف خود را نشان داده و تا زمانی که در لحظه تصمیم‌گیری جنبه‌های عاطفی لحاظ شود این مشکلات وجود خواهد داشت.

موسوی‌فرد در پایان برلزوم اهمیت دادن به ارزش رای دادن و توجه در انتخاب اصلح در زمان تصمیم‌گیری تاکید کرد و گفت: برای داشتن بهترین انتخاب، گزینش 50 فرد توانمند و دارای برنامه و همچنین درایت مردم در زمان تصمیم‌گیری می‌تواند مشکلات شهر را به طور کلی مرتفع کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار