تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۷۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: همراه با تیمم متحول می‌شوم
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما امسال متحول شده و خودم هم می خواهم همراه با تیمم متحول شوم.

ویسی: همراه با تیمم متحول می‌شوم

عبدالله ویسی پس از پایان دیدار استقلال خوزستان و فولاد خوزستان اظهار داشت: ما امروز بازی حساب شده ای انجام دادیم و درصدد بودیم که سه امتیاز مسابقه را از آن خود سازیم. سال گذشته متأسفانه دو بازی رفت و برگشت را به فولاد باخته بودیم. اما امسال تصمیم داشتیم که تلافی باخت های گذشته را بکنیم. من به بچه ها تبریک می گویم که بازی خوب و با طراوتی انجام دادند. خوشبختانه دو بازیکنی که از فولاد نوین به خدمت گرفتیم نیز امروز بسیار خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: ما امروز یک سوم زمین حریف را در اختیار بازیکنان خودمان گذاشتیم تا خلاقیت خودشان را نشان دهند و همین خلاقیت روح الله سیف اللهی بود که در دقیقه 5+90 با پاس خوبش ما را صاحب گل دوم کرد. به عقیده من تیم ما امسال متحول شده و خودم هم می خواهم همراه با تیمم متحول شوم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: من امسال می خواهم تمرکزم روی تیمم باشد. به همین خاطر در کنفرانس ها حضور می یابم و صحبت می کنم. اما اگر دیدید یک روز بعد از مصاحبه امتناع کردم، به همین دلیل است و نباید ناراحت شوید.

ویسی درباره انتقادات صورت گرفته به زمان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: ما حق داریم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.همانطوری که تبریزی ها در هوای سرد زمستان بازی های ما را در برابر تیم های تبریزی در ساعت 5 بعد از ظهر برگزار می کنند. به همین نسبت ما هم حق داریم که بازی ها را در ساعاتی برگزار کنیم که موردنظرمان است و من از فدراسیون و سازمان لیگ سوال دارم چرا باید به این مساله دامن زده شود. ضمن اینکه این هوا که در آن بازی صورت می گیرد برای ما هم گرم است.

مرجع / کاپ
:
:
:
آخرین اخبار