تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۹۷۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خبر داد:
آغاز جشن‌های دهه کرامت در کانون پرورش فکری خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، آغاز برنامه‌های دهه کرامت در مراکز کانون را 25 مردادماه جاری اعلام کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دهه کرامت در هفته جاری، اظهار کرد: جشن‌های دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان امسال در 30 شهر استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که مراکز کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان، اروندکنار، منیوحی، کارون و هفتکل میزبان جشن‌های دهه کرامت کانون استان خوزستان هستند افزود: کانون استان خوزستان امسال این جشن‌ها را در تمام مراکز ثابت خود برگزار می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیرامون برنامه‌های این جشن‌ها نیز توضیح داد: تقدیر از برگزیدگان مرحله کتابخانه‌ای جشنواره ملی کودک و نوجوان رضوی، برپایی نمایشگاه آثار تولید شده‌ی اعضا با موضوع رضوی، معرفی شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، شعرخوانی، معرفی وقایع، قصه‌گویی، نمایش عروسکی و برپایی کارگاه‌های ادبی و نقاشی از جمله برنامه‌هایی هستند که در مراکز کانون برگزار خواهند شد.

شنبدی با اشاره به این‌که کودکان و نوجوانان خوزستانی به همراه مربیان کانون امسال از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی استقبال خوبی داشتند افزود: بچه‌های خوزستانی عضو کانون به همراه مربیانشان در مرحله نخست استانی بیش از 2 هزار اثر با موضوع‌های هشت‌گانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی تولید کردند که برترین آثار آنان بر اساس سهمیه‌های 20 و 8 درصدی به مرحله استانی راه یافتند.

وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان خوزستانی در مرحله دوم استانی این جشنواره با 587 اثر رضوی در هشت موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه نگاری (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) ارادت خودت را به امام هشتم شیعیان ابراز کردند.

شنبدی در پایان با اشاره به این‌که در سیزدهمین جشنواره رضوی کانون دو موضوع «معرفی شخصیت» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و 6 موضوع دیگر برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در نظر گرفته‌شده بود خاطرنشان کرد: همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) نیز با برپایی جشنی در مجتمع فرهنگی هنری کانون اهواز از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره کودک و نوجوان رضوی کانون در موضوع‌های هشت‌گانه کارگروه کودک و نوجوان تقدیر خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار