تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۷۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خواستار شد:
برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی به صورت هفتگی در آبادان
شهردار آبادان گفت: پیشنهاد می‌کنم از مهرماه سال جاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی به صورت هفتگی در این شهر برگزار شود.

محمودرضا شیرازی امروز در خصوص عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان اظهار کرد: 27 رشته زیرمجموعه هیئت ورزش همگانی شهرستان آبادان قرار دارد و در تمام زمینه‌ها نیز فعال است.

وی ادامه داد: کارهای زیرساختی مناسبی در خصوص توجه به ورزش همگانی در آبادان به انجام رسیده که می‌توان به ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در اقصی نقاط شهرستان اشاره کرد، همچنین سعی بر آن بوده که اغلب این زمین‌ها در محلات کم برخوردار شهر احداث شود.

شهردار آبادان تصریح کرد: در 6 ماه گذشته پنج زمین چمن مصنوعی نیز به ظرفیت اماکن ورزشی شهرستان افزوده شده است.

شیرازی افزود: همچنین لیگ محلات را در سطح شهرستان برگزار کردیم که حدود 3 هزار جوان و نوجوان به طور مستقیم درگیر این مسابقات بودند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان تاکید کرد: در پارک بانوان نیز که به زودی افتتاح خواهد شد، یک زمین چمن مصنوعی برای استفاده بانوان شهرستان احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: یک سالن بدنسازی نیز در محوطه پارک خانواده برای استفاده بانوان احداث شده و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار آبادان با اشاره به فعالیت 700 بانوی ورزشکار آبادانی در سالن چند منظوره شهدای شهرداری آبادان، ابراز کرد: این شهرداری با فعالیت در رشته‌های مختلف در حوزه بانوان، در رشته‌هایی چون کاراته حائز رتبه کشوری شده است.

وی خطاب به مسئولان امر در آبادان به ارائه پیشنهادی در خصوص ورزش خانواده پرداخت و اشاره کرد: پیشنهاد می‌کنم از مهرماه سال جاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی به صورت هفتگی در این شهر برگزار شود.

شیرازی ضمن اعلام برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از شورای اسلامی شهر خواستاریم تا در امر ورزش همگانی یاری‌رسان ما باشند تا بتوانیم تشکیلات گسترده‌ای در خصوص حوزه سلامت و ورزش شهرستان تشکیل و فعال کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار