تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۹۷۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل پست خوزستان:
گرایش خدمات پست به سمت توسعه و پیشرفت است
مدیرکل پست خوزستان با اشاره به شعار امسال پست با عنوان «پست هوشمند در خدمت مردم» گفت:  گرایش خدمات پست به سمت تحول، توسعه و پیشرفت با استفاده از تکنولوژی‌های جدید است.

مهران حموله اظهار کرد: پوست اندازی و خروج از لاک سنتی، لحاظ کردن و ایجاد فرصت‌های خلاقیت، ابتکار و نوآوری در توسعه خدمات در بدنه پست در کنار شناسایی و رفع موانع کیفیت و اعتمادسازی و حفظ کرامت مشتری عواملی است که بیشترین تاثیر را در تحول و پیشرفت پست دارد و یکی از مهمترین کارهایی که در این زمینه در پست انجام شده، مدیریت کیفیت است که آن را به عنوان مهمترین اولویت و تمرکز بر ارتقای آن را از وظایف روزمره هر یک از کارکنان تعریف کرده‌ایم.

وی از برنامه‌ریزی پست در همکاری با بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت در راستای تحقق و پیاده سازی دولت الکترونیک در سطح استان خبر داد و افزود: تعاملاتی را با بخش خصوصی و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در استان برنامه ریزی کرده‌ایم که امیدواریم منجر به ارائه خدمات مطلوب و تسهیل در ارایه خدمات برای هم استانی‌ها شود.

حموله همچنین از ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها در استان توسط پست به عنوان عاملی تاثیرگذار در بهبود ارائه خدمات سازمان‌ها، افزایش بهره وری و کاهش تخلفات اداری با استفاده از شبکه گسترده قبول و توزیع و توانمندی‌های پست خبرداد.

مدیرکل پست خوزستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پست استان و منطقه آزاد اروند به عنوان جدیدترین خدمت نیابتی پست نام برد و خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه که در راستای صدور کارت شهروندی منطقه آزاد اروند است اداره کل پست استان در مراحل مختلف ثبت نام، صدور و توزیع این کارت در محدوده منطقه آزاد اروند خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی افزود: خدمات ثبت نام و توزیع کارت ملی هوشمند، ارائه خدمات ثبت تاسیس و تغییرات شرکت‌ها، توزیع اخطاریه دفتر خانه‌ها، اسناد مالکیت، اخطاریه‌های بانکی و اخطاریه‌های تعزیرات از دیگر خدمات نیابتی جدید ادارات و سازمان‌های مربوطه است.

حموله از اجرای طرح استانداردسازی نشانی ملی ایرانیان «GNAF» براساس تفاهم با استانداری خوزستان توسط پست در سطح استان به عنوان یک طرح ملی خبرداد و اظهار کرد: در راستای اجرای GNAF در استان، طرح سیماک (جانمایی مکان‌‌ها بر اساس نقشه‌های هوایی) در پست استان از خردادماه امسال به اجرا در آمده و تاکنون 75 هزار مکان در شهر اهواز جانمایی شده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این طرح تا پایان دی ماه امسال در استان به اتمام خواهد رسید.
برچسب ها: پست خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار