تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۹۷۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درآمد عمومی گمرک آبادان در سال جاری افزایش یافت
مدیرکل گمرک آبادان با بیان افزایش 9 درصدی درآمد عمومی این گمرک طی چهار ماه نخست سال جاری، گفت: درآمد عمومی این اداره کل طی این مدت به 232 میلیارد ریال افزایش یافت.

حمید احمدی شنبه افزود: طی چهارماه نخست سال جاری، 25 میلیون و 670 هزار دلار کالا از گمرک آبادان به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد که این رقم از لحاظ ارزشی نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

وی عمده محصولات صادر شده از گمرک آبادان را محصولات پتروشیمی، دام زنده، ماهی، علوفه دام، میوه و تره بار عنوان کرد و اظهار داشت:این محصولات از اداره های گمرک آبادان، اروندکنار و چوئبده به کویت و دبی صادر شده است.

احمدی گفت:صادرات کالا از گمرکات زیر پوشش این اداره کل 28 هزار و 982 تن بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 36 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل اظهار داشت:طی این مدت 11 هزار و 247 تن کالا از گمرک آبادان وارد کشور شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش یافته است.

مدیر کل گمرک آبادان در پایان سخنانش همچنین، ارزش دلاری کالاهای وارد شده به کشور از این مبداء را 33 میلیون و 400 هزار دلار اعلام کرد و افزود:این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش را نشان می دهد.

گمرک چوئبده، اروندکنار و آبادان زیر نظر اداره کل گمرک آبادان قرار دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گمرک آبادان ، آبادان
:
:
:
آخرین اخبار