تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۷۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان تاکید کرد:
لزوم حذف سوءآداب در مراسم‌های شهرستان شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم حذف سوءآداب از جمله تیراندازی‌ در مراسم‌های شادی و سوگواری توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان تاکید کرد.

جلسه بررسی و رفع مشکلات روستاهای بخش خنافره به ریاست فرماندار شادگان و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، بخشدار خنافره، مدیران ادارات خدمات رسان، رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاها در محل آموزشگاه ملاصدرا خنافره برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران اشراف کامل به مشکلات روستاهای خود دارند، اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای روستا باید با تعامل و همکاری همه جانبه با مسئولان شهرستان، مسائل و مشکلات روستاها را شناسایی و اولویت بندی کرده و با تمام توان و امکانات موجود برای برنامه ریزی در رفع مشکلات تلاش کنند.

بهروز فرج‌اللهی با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل دهیاران و شوراهای اسلامی روستا برای توسعه و آبادانی، خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی در مدیریت روستایی نقش بسزایی دارند و برای برطرف شدن مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شادگان در بسیاری از سنن و آداب در بین شهرستان‌های استان نمونه است افزود: در راستای تقویت سنن و آداب مثبت و تبیین آثار سوءآداب از جمله تیراندازی در مراسم‌های شادی و سوگواری و... ضروری است زمینه حذف این آداب در سطح روستاها توسط دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در روستاهای تابعه شهرستان فراهم شود.

در ادامه نیز، بخشدار خنافره، فرمانده انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداختند، سپس تعدادی از روسای شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها نیز به بیان مشکلات روستاها پرداخته و همچنین مدیران ادارات خدمات رسان، گزارشی از عملکرد خود در روستاهای بخش خنافره را ارائه کردند.

علاوه بر این، مشکلاتی چون توسعه شبکه‌های آبرسانی، گازرسانی روستاها، مشکلات آب کشاورزی، مشکلات بهداشتی، درمانی و... در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان نیز به تعدادی از دهیاران و شورائیان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

تعداد 14 دهیاری در بخش خنافره شهرستان شادگان مشغول فعالیت هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار