تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۹۷۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر عنوان کرد:
پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است
خوزنیوز: فرماندار رامشیر گفت: در بحران اخیر طوفان گرد وغبار در این شهرستان، عملکرد برخی از مدیران اجرایی رضایت‌بخش نبوده است.

به گزارش خوزنیوز؛ روز شنبه جلسه کمیته بحران شهرستان با حضور فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضران، هدف از تشکیل جلسه را بررسی عملکرد دستگاه‌ها و همچنین خسارات ناشی از طوفان گرد وغبار که در 15 مردادماه جاری در شهرستان به وقوع پیوست، عنوان کرد.

سعید فیوضی ضمن تشکر از اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کمیته بحران اظهار کرد: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در بحران اخیر عملکرد برخی از مدیران شهرستان رضایتبخش نبود تاکید کرد: در هنگام بروز چنین اتفاقاتی علاوه بر وظیفه سازمانی، وظیفه اخلاقی ایجاب می‌کند که با تعصب و جدیت بیشتری وارد عمل شوند و کمبودها و نقصان‌های مطروحه از سوی ادارات و دستگاه‌ها رافع مسئولیت در زمان بحران نیست و با دستگاه خاطی برخورد خواهد شد.

فیوضی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت و پرسنل اداره برق شهرستان گفت: در زمان بروز حادثه و موارد مشابه همه دستگاه‌ها باید در جهت حل بحران کمک کنند.

فرماندار رامشیر در پایان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند و با یکدیگر  همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث، بحران صورت گرفته را به خوبی مدیریت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار