تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۷۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 5 پروژه کشاورزی در رامشیر
مدیر اداره جهاد کشاورزی رامشیر گفت: به مناسبت هفته دولت 5 پروژه بخش کشاورزی این شهرستان با اعتبار 5 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مصطفی هنرمندیان اظهار کرد: 2 واحد پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان در این شهرستان به مناسب هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: هر یک از این واحدها به صورت مستقیم برای 11 نفر اشتغال ایجاد می‌کنند و با تولید سالانه 1600 تن موجب بی نیازی رامشیر از گوشت سفید می‌شود؛ این 2 واحد با سیستم‌های تماما اتوماتیک و پیشرفته صنعتی احداث شده‌اند.

هنرمندیان تصریح کرد: همچنین 90 دستگاه تراکتور، کمباین و انواع دولت کشاورزی توسط کشاورزان خریداری شد که برای خرید این تجهیزات تسهیلاتی به مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون اعطا شده است؛ خرید این تجهیزات به ایجاد اشتغال، افزایش ضریب مکانیزاسیون و افزایش تولید محصولات در واحد سطح کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: همچنین 3 هزار هکتار از اراضی مربوط به طرح مقام معظم رهبری پس از انجام عملیات زهکشی، تسطیح و عملیات آبی و خاکی و رفع نواقص فنی در هفته دولت امسال در اختیار کشاورزان قرار خواهند گرفت؛ این پروژه با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری آماده بهره برداری است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی رامشیرخاطرنشان کرد: طرح توسعه نخیلات و ساخت امکانات دامی در شهرستان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح اداره جهاد کشاورزی رامشیر در هفته دولت هستند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار