تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۹۷۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خواستار شد؛ اسکله بندر شادگان توسعه یابد
فرماندار شادگان گفت: اسکله بندر شادگان با توجه به حجم بالای تردد شناورها در این بندر باید توسعه پیدا کند.

بهروز فرج‌اللهی اظهار کرد: بندر شادگان به دلیل وجود بیش از 160 شناور کوچک و متوسط نیاز به یک اسکله بزرگتر و با گنجایش بیشتر دارد که باید به این مساله رسیدگی شود.

وی افزود: احداث انبارها و سوله‌های مختلف جهت نگهداری کالاها و امکاناتی نظیر پارکینگ برای سرویس دهی به کارکنان یکی دیگر از نیازهای مدنظر برای ارتقاء وضعیت بندر شادگان است.

فرج اللهی با بیان اینکه تخصیص بودجه از سوی سازمان بنادر برای ایجاد شبکه برق مورد نیاز بندر شادگان یکی دیگر از نیازهای اساسی این بندر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: صدور هر چه سریعتر مجوز صادرات کالاهای تجاری از این بندر موجب می‌شود که فرصت‌های شغلی بسیار خوبی در این شهرستان ایجاد شود و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده این مساله محقق شود.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: با توجه حجم بالای کار باید هر چه سریعتر چارت نیروی انسانی بندر و گمرک شهرستان تکمیل و ارتقا یابد تا شاهد فعالیت‌های بهتری در این بندر باشیم.

وی درباره مزیت‌های بندر شادگان عنوان کرد: ایجاد بیش 500 فرصت شغلی به صورت مستقیم، ایجاد پوشش امنیت مردمی در بندر با توجه به فعالیت‌های زیاد، رونق بخشی به بازار شادگان، کاهش چشمگیر قاچاق سوخت در منطقه و بهره‌مندی اعضای تعاونی مرزنشینان از سهمیه‌ای که دولت به آن‌ها اختصاص داده است از دیگر مزیت‌های فعال شدن بندر شادگان به شمار می‌رود.

فرج اللهی افزود: راه اندازی بندر شادگان مهمترین اقدام در جهت پدافند غیرعامل و ایجاد رضایت مندی مردم از دولت است و همچنین ورود و حضور جمعیت شناور به این منطقه موجب ایجاد تعامل مناسبی بین تجار و شهروندان شده است.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: این بندر در حال حاضر در زمینه صادرات دام سبک و سنگین، مواد صنعتی و خوراک دام فعال است که در 4 ماه نخست امسال حدود 150 هزار راس دام و حدود 2 هزار تن مواد معدنی از این بندر صادر شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار