تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۷۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده:
خیلی نگران نتایج کسب شده فولاد نیستیم
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که از نتایج کسب شده خیلی نگران نیستیم، گفت: فولاد می‌تواند از وضعیت موجود خارج شود و ما توانایی‌های اسکوچیچ را قبول داریم.

علیرضا اژدری‌زاده درباره نتایجی که فولاد تا این هفته از مسابقات کسب کرده است، اظهارکرد: مطمئنا آن چیزی که انتظار داشتیم، حاصل نشده است و با توجه به اردوهای آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی خوبی که داشتیم، انتظارمان از تیم بیشتر از این بود.

وی با بیان این‌که سعی می‌کنیم تا فولاد را برگردانیم، گفت: به هر حال فوتبال است و آن تیم‌های که از آن‌ها انتظار عملکرد خوب می‌رفت، نتوانستند موفق کار کنند و از آن تیم‌هایی هم که انتظار نمی‌رفت، عملکرد خوبی داشتند. به هر حال آن‌چه مهم است، پایان فصل است و مطمئن هستم که فولاد یکی از تیم‌هایی خواهد بود که پایان فصل خوبی خواهد داشت و می‌تواند در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون نشستی با کادر فنی در خصوص علت نتایج کسب شده داشته​اید؟ عنوان‌کرد: ارتباط ما با کادر فنی همیشگی است و سعی می‌کنیم در تمرینات تیم نیز حضور داشته باشیم تا ضمن روحیه دادن به تیم، در جریان کارها نیز قرار بگیریم. تاکنون، هم خود من و هم هیات مدیره با اسکوچیچ جلساتی داشته‌ایم و باید بگویم با یکدیگر ارتباط خیلی خوبی داریم و ما تمام بازی‌ها را رصد می‌کنیم.

وی افزود: ما توانایی‌های اسکوچیچ را قبول داریم و او می‌تواند تیم خیلی خوبی بسازد. همان‌طور که سال گذشته نیز چنین کاری را انجام داد. ما با سرمربی تیم‌مان کاملا هماهنگ هستیم.

اژدری‌زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌‌که آیا فولاد می‌تواند از وضعیت موجود خارج شود؟ گفت: بله، فولاد می‌تواند و درست است که شروع خوبی نداشته‌ایم ولی تیم‌مان بر می‌گردد. از نتایج کسب شده هم خیلی نگران نیستیم، چرا که می‌توانیم با تدابیر اسکوچیچ و خودمان، تیم را از وضعیت موجود خارج کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در دیدار نخست‌‌مان برابر راه‌آهن همه انتظار داشتند ما این تیم را شکست دهیم، چرا که می‌گفتند این تیم دیر شکل گرفته است ولی درست است که این تیم از نظر اداری دیر به لیگ برتر اضافه شد ولی توانستند تیم خوبی را وارد لیگ کنند و شاهد بودیم که این تیم در بازی گذشته خود برابر تراکتورسازی، با وجود این‌که حریفش از بازیکنان شاخصی بهره می‌برد، توانست به تساوی برسد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره شکست این تیم برابر استقلال خوزستان در شهرآورد اهواز نیز، گفت: جای خوشحالی دارد که امتیاز این بازی در استان ماند؛ به هر حال من این پیروزی و همچنین برد این تیم مقابل پرسپولیس را به آن‌ها تبریک می‌گویم و مطمئن هستم امسال استقلال خوزستان تیم متفاوتی خواهد بود.

وی در پایان درباره دیدار آینده فولاد مقابل سپاهان، خاطرنشان‌کرد: ما با تیم سپاهان هم رفیق و هم رقیب هستیم. دوستان بسیاری از جمله آقای باقریان، مدیرعامل باشگاه، نیکفر، رییس هیات مدیره و فرکی، سرمربی تیم را در این باشگاه داریم و ضمن این‌که این بازی باعث تجدید دیدار ما با این دوستان می‌شود، ما به اصفهان می‌رویم تا از این تیم امتیاز بگیریم. باشگاه سپاهان نیز از سازماندهی قوی و خوبی برخوردار است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار