تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۹۷۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سال گذشته رخ داد؛
مرگ 20 نفر در جاده‌های دسترسی شبکه‌های آبیاری دزفول
فرماندار دزفول با اشاره به تلفات جاده‌های دسترسی شبکه‌های آبیاری کشاورزی در این شهرستان گفت:  ترافیک یکی از موضوعات نوین بشر است و نمی‌توان با افکار مربوط به 50 سال قبل با آن مقابله کرد.

حبیب آصفی در سمینار تخصصی ایمن‌سازی خیابان‌های شهری و جاده‌های برون شهری خوزستان که امروز(26 مرداد ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: حل بسیاری از مسائل به دست مدیران استان امکان‌پذیر است ولی متاسفانه به عرصه مدیریت به شکلی تقسیم شده که شیرازه مدیریت به هم ریخته است و هیچ کس قادر به تصمیم‌گیری نیست.

وی افزود: از اختیارات موجود حداکثر استفاده نمی‌شود زیرا مدیریت‌های ما تابع مسائل علمی نیستند.

آصفی با اشاره به برگزاری سمینار ایمن‌سازی خیابان‌ها و جاده‌های خوزستان ادامه داد: جلسات این‌چنین باید در شهرستان‌ها تشکیل شود نه استانداری، و ما آمادگی برگزاری این جلسات را داریم.

وی با اشاره به ضعیف بودن جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف خوزستان گفت: متاسفانه در روند جذب سرمایه‌گذار در حوزه ترافیک، دستگاه‌های اداری به اندازه‌ای برای سرمایه‌گذاران مزاحمت و مشکل ایجاد می‌کنند که سرمایه‌گذار حاضر می‌شود به جای فعالیت در استان خوزستان، در استان‌های دیگر هزینه کند.

فرماندار دزفول عنوان کرد: در شهرستان دزفول، بیش از یک هزار کیلومتری شبکه‌های آبیاری کشاورزی وجود دارد که در سال گذشته بیش از 20 نفر به دلیل تردد در جاده‌های دسترسی به این شبکه‌ها جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: دلیل این شرایط، نبود یک متولی است که بتواند به طور قاطع در رابطه با این جاده‌ها تصمیم‌گیری کرده و برخورد شود. متاسفانه در سه روز گذشته نیز شاهد تلفات در این جاده‌های دسترسی بودیم و امیدواریم تصمیم‌گیری‌های لازم در چرخه مدیریتی برای توجه به این جاده‌ها انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار