تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۷۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش دانش‌آموزان محیط‌یار در سال تحصیلی جدید؛
50 هزار محیط‌یار از محیط‌زیست خوزستان مراقبت می‌کنند
رییس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از افزایش تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح محیط‌یار در سال تحصیلی جدید خبر داد.

امید مقیمی‌پور با اشاره به اجرای طرح محیط‌یار توسط دانش‌آموزان در سال‌های گذشته، اظهار کرد: سال گذشته این طرح به‌خوبی در استان اجرا شد و 20 هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفتند که آمار بالایی در کشور بود.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید تصمیم گرفته شد که افراد تحت پوشش طرح محیط‌یار افزایش یابند و پیش‌بینی می‌شود که امسال 50هزار دانش‌آموز در این طرح مشارکت کنند.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که طرح محیط‌یار با هماهنگی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست اجرا می‌شود، گفت: آمار نهایی تعداد دانش‌آموزانی که تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند پس از بررسی و هماهنگی با محیط‌زیست تعیین می‌شود.

مقیمی‌پور ادامه داد: در سال تحصیلی جدید تلاش می‌شود طرح محیط‌یار در مناطق جدید و مناطقی که بیشتر به رعایت نکات و مسائل محیط‌زیستی نیاز دارند، اجرا شود.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در طرح محیط‌یار آموزش‌های حفاظت از محیط‌زیست به دانش‌آموزان، اولیا و معلمان ارائه می‌شود و پس از آن دانش‌آموزان محیط‌یار از محیط‌زیست مراقبت و از تخریب آن جلوگیری می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار