تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۹۷۹۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: باوجود شکست فولاد و پرسپولیس، خیلی بلند پرواز نیستیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باوجود دو بردی که مقابل فولاد و پرسپولیس به دست آورده‌ایم، خیلی بلند پروازی نمی​كنیم.

سیداکبر پورموسوی اظهار كرد: ما برای بازیكنان​مان هدف​گذاری كرده​ایم و برنامه​ها را پله‌به‌پله به بازیكنان می‌دهیم تا به همبستگی فكری برسند. ما از روز اول سنگ بزرگ بر نداشتیم و مدنظر داشتیم كه پله‌به‌پله حركت كنیم تا حساسیت به وجود نیاید و بازیكنان​مان با توجه به جوان بودن‌شان، دچار استرس و فشار نشوند.

وی افزود: بحث روحی – روانی بازیكنان برای ما اهمیت دارد و آرام‌آرام حركت می​كنیم و ان​شاءالله با پیروزی مقابل سایپا، نوار موفقیت​های‌مان ادامه داشته باشد. بازیكنان​مان تا به امروز 70 درصد از آن چه مدنظرمان بوده است را انجام داده​اند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تفاوت این تیم با تیم سال گذشته، گفت: همان طور كه قبلا گفتیم نیروی جوانی و انرژی و همچنین انگیزه بازیكنان​مان در پنج هفته ابتدایی می‌تواند برای ما هم خوب و هم بد باشد كه خدا را شكر ما مسیری را طی كردیم كه این موضوع برای ما خوب بوده است. با توجه به این‌كه در سه هفته ابتدایی مقابل تیم​های سپاهان، پرسپولیس و فولاد قرار گرفتیم، در بازیكنان‌مان، انرژی و انگیزه به وجود آورد و باعث شد گام​های‌شان را محكم بردارند.

وی خاطرنشان‌كرد: خدا را شكر از بازیكنان​مان راضی هستیم ولی هنوز كار داریم و نیاز به زمان داریم و با این دو بردی كه به دست آورده​ایم، خیلی بلند پروازی نمی​كنیم.

پورموسوی در ارزیابی‌اش از تیم سایپا گفت: من فكر می​كنم پس از سپاهان، تیم سایپا با توجه به بازیكنانی كه جذب كرده، با تجربه​ترین تیم ایران است. سایپا هم برنامه دارد كه امسال نتیجه بگیرد. به هر حال ما حریف سختی برای این تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد: اولین امتیاز ما جوانی و انرژی بازیكنان است. همه می​گویند كه ما از گرما استفاده می​كنیم در حالی كه گرما برای هر دو تیم است و واقعیت این است كه بازیكنان ما نیروی جوانی خوب و انگیزه بالایی دارند و همین باعث می​شود كه تیم ما 90 دقیقه دوندگی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت مصدومیت سوارز و ماهینی، گفت: این دو بازیكن از روز گذشته (دوشنبه) کنار زمین دویدن را آغاز كرده​اند. فكر می​كنم سوارز به بازی هفته آینده برسد ولی ماهینی هنوز آ‎ماده نیست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار