تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۸۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
بیکاری عامل اصلی بسیاری از انحرافات در جامعه است
فرماندار شادگان گفت: «بیکاری»، بیکار ننشسته و بازیگری در یکی از نقش‌های اصلی تراژدی «رکود تورمی» را برعهده دارد و به‌علاوه، یکی از عوامل اصلی بسیاری از انحرافات، جرم و فساد در جامعه محسوب می‌شود.

بهروز فرج‌اللهی روز سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شادگان که در محل سالن ابن‌سکیت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: درصد بالای بیکاری در شادگان و مسائل دیگر این شهرستان از جمله علل ورودی‌های پرونده‌ها به دستگاه قضایی است.

وی افزود: آمار و حجم پرونده‌های ورودی در ماه گذشته با نیروی موجود اصلا همخوانی ندارد و هر راه یا شیوه‌ای که صلاح باشد باید تدبیری اندیشیده شود تا کمکی به دوستان قضات شود.

فرماندار شادگان در ادامه گفت: خروجی این قضایا رضایتمندی مردم که مهمترین شاخص پدافند غیرعامل در جامعه بوده، هستند و اگر رضایتمندی مردم را فراهم کنیم قطعا در پدافند غیرعامل تا حدودی موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیکاری می‌تواند زمینه‌ساز عوامل اصلی انحراف، جرم و فساد باشد گفت: «بیکاری»، بیکار ننشسته و بازیگری در یکی از نقش‌های اصلی تراژدی «رکود تورمی» را برعهده دارد و به‌علاوه، یکی از عوامل اصلی بسیاری از انحرافات، جرم و فساد در جامعه محسوب می‌شود.

فرج‌اللهی در ادامه از سران عشایر خواست تا نسبت به مسائل امنیتی شادگان حساس باشند و در راستای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه، نهایت همکاری را با دادسرای این شهرستان داشته باشند.

وی در پایان از رئیس کل و معاونان دادگستری خوزستان خواست توجه ویژه‌ای به شهرستان شادگان داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار