تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۹۸۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر اعلام شد
«اکبریان» نبرد آبی‌ها را سوت خواهد زد
از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته چهارم برای تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز با دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان بندر انزلی آغاز خواهد شد.

سایر دیدارهای این هفته فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و در همین راستا، ابتدا فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادشهر یک دیدار سخت را با تیم سپاهان برگزار می‌کند.

محسن ترکی وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و آقایان علیرضا ایلدروم و علی‌اکبر نوری، وی را در امر داوری یاری خواهند کرد، علی صفایی نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی و ناظر داوری این مسابقه نیز عبدالله باعزم است.

در همین روز استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم سایپای البرز خواهد بود که قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و آقایان مهدی الوندی و فرهاد مروجی وی را در امر داوری این دیدار یاری می‌کنند، جواد رحیم‌زاده به عنوان داور چهارم و خداداد افشاریان ناظر داوری نیز این دیدار است.

روز جمعه نیز در آخرین دیدار هفته چهارم، استقلال اهواز در ورزشگاهی که هنوز مکان آن مشخص نیست میزبان استقلال تهران است.

این دیدار را محمدرضا اکبریان به همراه حمید غمزه و حسن یوسفی قضاوت خواهند کرد، یاسر همرنگ داور چهارم این دیدار است و نظارت بر کار داوران نیز بر عهده ایرج نظری است.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد خوزستان عصر پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر میهمان سپاهان است، استقلال خوزستان در اهواز میزبان سایپا خواهد بود و استقلال اهواز در بعدازظهر جمعه از استقلال تهران پذیرایی می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار