تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۹۸۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سال تحصیلی جدید؛
تمام کلاس‌های دانشگاه صنعتی دزفول به ابزار سمعی‌بصری مجهز می شوند
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان این‌که امسال افزایش چشمگیری در ورودی‌های جدید نسبت به سال‌های گذشته نخواهیم داشت، از آغاز کلاس های این دانشگاه در 21 شهریورماه خبرداد و گفت: در سال تحصیلی جدید تمام کلاس‌های دانشگاه مجهز به سیستم سمعی و بصری خواهند بود.

دکتر پژمان نیک‌اندیش با اشاره به تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی دزفول برای ترم تحصیلی جدید، اظهار کرد: انتخاب واحد دانشجویان در روزهای ششم تا هشتم شهریورماه انجام و کلاس‌های درس نیز از 21 شهریور آغاز خواهد شد.

وی در خصوص تمهیدات انجام‌شده برای آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: برنامه‌ریزی آموزشی و تجهیز کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها در حال انجام است و در سال تحصیلی جدید تمام کلاس‌های دانشگاه مجهز به ابزارهای سمعی و بصری خواهند بود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: همچنین تلاش می شود که در دوره تحصیلات تکمیلی از اساتید با سطح کیفیت مطلوب استفاد شود.

نیک‌اندیش با اشاره به تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تصریح کرد: از این تعداد 200 دانشجو در دوره‌های کارشناسی‌ارشد مشغول به تحصیل هستند؛ در سال تحصیلی جدید افزایش چشمگیری در تعداد دانشجویان جدید‌الورود نسبت به سال‌های گذشته نخواهیم داشت.

وی در خصوص آمار دانشجویان ورودی جدید دانشگاه در مهرماه اظهارداشت: حدود 600 دانشجو از مهرماه تحصیل خود را در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول آغاز می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار