تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۹۸۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقاضای استعفای علی مطهری اعلام وصول شد
استعفاي علي مطهري نماينده مردم تهران، از سوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي اعلام وصول شد.

به گزارش ايلنا، جهانبخش محبي‌نيا عضو هيات رييسه در ابتداي جلسه علني امروز مجلس استعفاي علي مطهري را بر اساس ماده 23 آيين اعلام وصول كرد.

به اين ترتيب استعفاي علي مطهري در دستور كار هفته آينده مجلس قرار مي‌گيرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غلامرضانجفی سولاری اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
0
0
حذف نماینده مجلس بجای سئوال از رئیس دولت

سلام امروز در کمال ناباوری استعفای نماینده شجاع مجلس و فرزند خلف استاد شهید مطهری جناب آقای دکتر علی مطهری اعلام وصول شد تا مجلس شورای اسلامی نشان بدهد گوش شنوائی برای واقعیات جامعه و سئوالات متعدد بی پاسخی که در انتقادبه بدترین و پرحاشیه ترین و پرتوقع ترین دولت طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی که به معضلی تبدیل شده است را ندارد .

واقعا حق آن بود که طرح سئوال از رئیس جمهور امروز با قاطعیت اعلام وصول می شد تا مردم باور کنند پشت پرده اتفاقات اخیر کشور که اعتماد عمومی را جریحه دار کرده است چیزی نیست !
اما متاسفانه مجلس تشخیص داد که بهترین نماینده ای که جسارت دارد تا تمام و کمال مشکلات کشور را منتقدانه و البته از سر دلسوزی مطرح می کند را حذف نماید !
حقیقتا نمیتوانم بفهمم که چرا باید این اتفاق ناگوار برای مجلس شورای اسلامی که عصاره ملت است بیفتد . من به سهم خودم دکتر علی مطهری را بهترین نماینده طول عمر مجلس شورای اسلامی می دانم که مواضع به حقش جان و روح ما را در این وانفسا التیام می بخشد .
در این چند روز که استعفای دکتر مطرح بود نظرسنجی های فراوانی در سایتهای مختلف صورت گرفت و اکثریت اقدام مطهری را برای استعفا در انتقاد به فضای ناپاک حاکم بر مجلس اقدامی صحیح تلقی کرده بودند . آقای کواکبیان که در ناباوری به این اعلام وصول اعتراض کردند انتظار داشتم دفاع مناسبی از سوی دکتر لاریجانی صورت می گرفت اما پاسخی شنیدیم که انتظارش را نداشتیم . !
چگونه است که هیئت رئیسه مجلس نمیتوانند تشخیص بدهند که این اقدام دکتر علی مطهری اقدامی نمادین در اعتراض به کوتاهی آنان در طرح سئوال از رئیس جمهور است .
اگر تعداد سئوال کنندگان از حدنصاب خارج است که نیست ! چرا و به چه دلیل افکار جمعی جامعه و نمایندگانشان بی توجهی می شود ؟
اگر نظر مقام معظم رهبری خلاف این موضوع را تذکرا یا تلویحا فرموده اند بایستی شفاف مطرح شود تا مردم دغدغه ای نداشته باشند و بدانند که مراد و مرشدشان اینگونه مصلحت دیده اند و اطاعت نمایند .

مردم و دلسوزان جدا از مجلس شورای اسلامی انتظار دارند تا پاسخی شایسته به افکار عمومی جامعه اسلامی مان ارائه نمایند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
0
0
درود بر شرف مطهرى
:
:
:
آخرین اخبار