تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۹۸۱۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: می‌خواهیم بعد از مدت‌ها سه برد پیاپی کسب کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم برای نخستین بار در دو سه سال اخیر سه برد پیاپی کسب کنیم.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: سایپا یکی از تیم‌های باتجربه لیگ است که قابل احترام است. برای این دیدار شرایط تیم‌مان تقریبا مناسب و راضی‌کننده است و اگر می‌خواهیم از سایپا امتیاز بگیریم باید بزرگ فکر و بازی کنیم.

وی ادامه داد: ‌شرایط در این دیدار برای هر دو تیم سخت است و هر دو تیم تلاش می‌کنند سه امتیاز لازم را کسب کنند و وضعیت‌شان را در جدول محکم و تثبیت کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در چند دیدار اخیر تاکتیک مشابهی را به نمایش گذاشته‌اید فکر نمی‌کنید حریفان دست شما را خوانده باشند؟ گفت: وقتی بازی‌ها پخش می‌شود حریف آنالیز می‌شود و تیم‌ها مواردی را درباره حریفان مورد نظر خود متوجه می‌شوند. تمام دنیا می‌دانند که بارسلونا چطور بازی می‌کند و مهم این است که بدانیم آن روز چه کار کنیم و چه ترفندی داشته باشیم و تلاش‌مان نیز این است که ضمن یک بازی خوب، تاکتیک‌مان بر حریف غلبه کند و به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بردهای متوالی که داشته‌اید این موضوع را چطور می‌بینید؟ عنوان کرد: بردهایی که کسب کرده‌ایم تلاش بازیکنان ما بوده و باید بگویم مسایل روحی روانی بسیار تاثیرگذار است و در طول هفته گذشته روی این موضوع کار کرده‌ایم و تلاش‌مان این است که در بازی با سایپا به سه امتیاز دیگر دست پیدا کنیم. اگر بازیکنان ما مغرور نشوند تلاش‌مان برای کسب سه امتیاز است تا پس از دو سه سال، سه برد متوالی داشته باشیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که حریف از بازیکنان بزرگی از جمله نکونام بهره می‌برد، نظرش در این باره چیست؟ گفت: این تیم بازیکنان باشخصیتی دارد و در کل سایپا از نظر فنی و اخلاقی بسیار قابل احترام است. تمام تلاش‌مان این است که جوانان‌مان بر تجربه سایپا غلبه کنند.

وی افزود: دوندگی یکی از شرایط هر مسابقه است و هر تیمی که دوندگی بیشتری داشته باشد، پیروز می‌شود. به هر حال شرایط برای هر دو تیم سخت است و هر کسی از لحظات و تک موقعیت‌ها استفاده کند برنده می‌شود.

ویسی درباره عملکرد سیف‌اللهی خاطرنشان‌کرد:‌ با سیف‌اللهی صحبت کردیم. در نیم‌فصل دوم فصل گذشته از او راضی نبودیم اما طی صحبت‌هایی که با او داشتیم، در این فصل شروع خوبی داشته و امیدوارم این موضوع او را قانع نکند. ما با مجموعه تیم صحبت‌های خوبی داشته‌ایم و می‌خواهیم از این فاز خارج نشویم.

وی درباره غایبان تیم در این بازی عنوان کرد: سوارز و ماهینی را در این دیدار به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه محروم هم نداریم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که تغییر مدیریت چقدر در عملکرد تیم تاثیر گذاشته است؟ گفت: سال اول شروع و پایان خوبی در لیگ داشتیم چون می‌خواستیم تیم بماند و در کل تیم‌هایی که سال اول در لیگ می‌مانند، هنر استان و تیم‌شان است.

وی افزود: سال دوم در لیگ برتر می‌خواستیم رتبه‌مان بهتر شود که در ابتدا نشد اما در پایان همین که ماندیم پایان خوبی داشتیم. برای سال سوم هم فلسفه خوبی مد نظر داریم و بحث مدیریتی هم نیست. مدیر قبلی بسیار خوب بود و 80 درصد آن چیزی که داریم از فاضل بختیاری است و مدیری بود که پای یک سری اصول ماند و باید از او تشکر کنم. مدیریت جدید هم راه او را ادامه می‌دهد و خود مدیریت قبلی هم پشت پرده به ما کمک می‌کند و مدیریت جدید هم فرد فوتبالی است که همه چیز را درک می‌کند و این تفاهم می‌تواند در آینده به ما کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار