تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۹۸۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک:
۱۸۰ هکتار از فضای سبز اندیمشک با خطر خشکسالی مواجه است
شهردار اندیمشک گفت: ۱۸۰ هکتار از اراضی شهری اختصاص یافته به فضای سبز در شهرستان به علت کمبود آب مورد نیاز خود با خطر خشکسالی مواجه شده است.

محمد رضا پاپی عصر امروز در نشست شورای اداری اندیمشک، اظهار داشت: شهرداری اندیمشک توانسته امسال متناسب با نیاز بخش‌های مختلف شهری خدمات گسترده‌ای در حوزه عمران شهری در شهرستان به اجرا برساند.

وی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در بخش آسفالت و بهسازی معابر شهری مناطق فاقد این خدمات،  اقدامات گسترده در این زمینه اجرا و در دست اجرا است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: 180 هکتار از اراضی شهری اختصاص یافته به فضای سبز در شهرستان، به علت کمبود آب مورد نیاز خود با خطر خشکسالی مواجه شده است.

وی افزود: عدم توجه به این موضوع ادامه حیات فضای سبز شهری را با خطر مواجه می‌کند و رفع این محرومیت نیازمند توجه و نگاه ویژه است.

پاپی بیان کرد: شهرداری اندیمشک از گذشته تا کنون در تأمین منابع مالی و نیازهای خود با مشکلات متعدد در حوزه های مختلف مواجه بوده است.

وی گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرداری اندیمشک در حال حاضر حجم بالای بدهی‌های این نهاد خدمت رسانی است که در کاهش خدمت رسانی به مردم شهرستان مؤثر بوده است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: بدهی 80 میلیارد ریالی شهرداری اندیمشک به تأمین اجتماعی سبب مسدود شدن حساب های مالی و عدم پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان شهرداری شده است.

وی افزود: رفع مشکلات شهرداری اندیمشک با همکاری تمام بخش‌های شهری و اجرایی شهرستان در تمامی حوزه‌ها و شاخص های آن ممکن است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار