تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۸۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز خبر داد:
اختصاص 6 میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستانی در رامهرمز
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی در این شهرستان هزینه شده است.

رحیم براتی امروز اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی مردم این شهرستان استقرار دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی بوده که مجوزهای آن گرفته شده و فضای فیزیکی نصب دستگاه‌ها نیز مهیاست.

وی ادامه داد: هزینه خرید هر دو دستگاه 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که به حساب شرکت برنده مناقصه واریز و قرارداد آن نیز منعقد شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: در مرحله نخست دستگاه سی.تی.اسکن طی دو ماه آینده نصب و دستگاه ام.آر.آی نیز حداکثر چهار تا پنج ماه بعد آماده می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه بیمارستان مادر نیز انجام گرفته که بخش‌های اورژانس، سی.سی.یو، آی.سی.یو، آشپزخانه و رختشوی‌خانه آن از لحاظ فیزیکی مهیا و تجهیزات آن مستقر شده که متاسفانه در این زمینه با نبود نیرو مواجه هستیم.

براتی همچنین اعلام کرد: مجوز استخدام 70 نیروی تخصصی را نیز دریافت کرده که در حال حاضر 42 نفر با شرکت در آزمون قبول شده‌اند.

وی گفت: توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت برای رامهرمز اخذ شده و امیدواریم که در مهر ماه یا بهمن‌ ماه امسال در رشته‌های فوریت‌های پزشکی و نیازهای بیمارستانی دانشجو بپذیریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در پایان بیان کرد: جذب بودجه برای خرید دستگاه‌ها و توسعه بیمارستانی با تلاش‌های نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و حمایت مسئولان استانی صورت گرفته است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار