تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۹۸۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل حج و زیارت خوزستان:
ثمره حج امسال وحدت هر چه بیشتر ملل اسلامی باشد
مدیر کل حج و زیارت خوزستان با گرامیداشت هفته حج ابراز امیدواری کرد: ثمره حج امسال، وحدت هر چه بیشتر ملل اسلامی باشد و شاهد آرامش کشورهای اسلامی به ویژه درمنطقه باشیم.

ناصر حویزاوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: سازمان حج و زیارت براساس اندیشه های امام (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برنامه های خود را مدیریت می کند تا حج امسال علی رغم تمام مشکلات سیاسی عزتمندانه برگزار شود.

وی افزود: اعزام حج تمتع در خوزستان از 13 تا 16 شهریور ماه آغاز می شود و از 13مهرماه نیز عملیات بازگشت آنها می باشد.

حویزاوی ادامه داد: سه هزار نفر در قالب 22 کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که بر اساس ظرفیت سنجی در خصوص مسکن و ناوگان هوایی تنظیم و تدوین شده است.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: ساماندهی و هماهنگی در فرآیند اعزام زائرین اربعین حسینی نیز از دیگر توفیقات حج و زیارت استان است و مردم خوزستان در چند سال گذشته به شکل معجزه آسایی به استقبال اربعین رفتند.

وی اضافه کرد: دستگاههای دولتی و غیر دولتی نیز باید زیر ساختهای لازم را برای این موضوع فراهم کنند.

حویزاوی اظهار کرد: سازمان حج وزیارت در هفته آینده اطلاعات لازم را برای مشارکت مردم، سازمان ها و خیرین در این امر ارائه می دهد.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان با اشاره به فرهنگ زیارت گفت: از مردم درخواست می کنیم که با توجه به امکانات و شرایط در فرودگاه اهواز در بدرقه و استقبال، اصول لازم و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

حویزاوی به حج عمره اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر این حج تعطیل است و امید است با محاکمه و جریمه کردن افراد خاطی متناسب با خطای آنها، بستر حج عمره در سال آینده فراهم شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار