تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۸۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چالش‌های خارجی باعث شکست ما شد
بختیاری‌زاده: استقلال را در حالت عادی می‌بردیم
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: اگر بازی روز گذشته روال عادی خود را طی می‌کرد، به راحتی می‌توانستیم استقلال تهران را شکست دهیم
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: اگر بازی روز گذشته روال عادی خود را طی می‌کرد، به راحتی می‌توانستیم استقلال تهران را شکست دهیم.

سیاوش بختیاری‌زاده امروز ضمن تبریک برد بازی روز گذشته به تیم استقلال و سرمربی این تیم در خصوص اظهارنظر پرویز مظلومی مبنی بر پوشش نقاط ضعف تیم استقلال اهواز، اظهار کرد: مظلومی باید متوجه این موضوع باشد که تیم فوتبال استقلال اهواز برای حضور در لیگ برتر در مدت بسیار کمی بسته شده است.

وی ادامه داد: در این دیدار بازیکنان جوانی را به میدان فرستادم، بسیاری از بازیکنان ما تاکنون در مقابل تیم بزرگی همچون استقلال قرار نگرفته‌اند.

سرمربی تیم استقلال اهواز تصریح کرد: از مظلومی می‌پرسم که آیا بازی دیروز روال عادی خود را طی کرد؟ آیا در یک بازی معمولی نتیجه رقم خورد؟ در هر صورت این برد را به مظلومی و پورحیدری تبریک عرض می‌کنم و کمال احترام را برای وی قائلم.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: تلاش خواهم کرد نقاط ضعف تیمم را برطرف کنم، ولی آیا تیم استقلال تهران شیوه بازی سال‌های قبل خود را دارد و این تیم یادآور آن دوران طلایی است؟ بدون شک این‌گونه نیست و این تیم فوتبال قابل قبولی ارائه نمی‌کند.

وی در خصوص تغییر مکان بازی به استادیوم الغدیر عنوان کرد: استقلالی‌های تهران حدود 10 بار در الغدیر بازی کرده‌اند، اما بازیکنان ما راه این ورزشگاه را نیز بلد نبودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: اگر بازی روال عادی خود را طی می‌کرد، تیم من برنده بود و خوب هم حریف خود را می‌برد، اما اتفاقات درون زمین این برد را از ما گرفت.

بختیاری‌زاده اشاره کرد: چالش‌های پیش از برگزاری این دیدار و حین برگزاری این دیدار، همچنین تغییر مکان این مسابقه باعث شکست ما شد.

وی ابراز کرد: ما به خاطر احترام و ارزشی که برای فوتبال ایران قائل هستیم، قادر به بازگو کردن خیلی مسائل نیستیم، اما از رسانه‌ها و پیشکسوتان تقاضا دارم رسالت خود را که همانا امانت‌داری و بازگو کردن حقایق است، از یاد نبرند.

سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: اصحاب رسانه رسالت قلم را اکنون به جای بیاورند چرا که ملت ایران بسیار فهیم هستند، تقاضا دارم با کارشناسی‌های مغرضانه و عجیب خلاف جهت نظر مردم حرکت نکنیم.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: از همه کارشناسان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه تقاضا دارم به شعور مردم احترام بگذارند و حقایق را بازگو کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار