تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۹۸۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز آنژیوگرافی بیمارستان دزفول بازسازی شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بازسازی مرکز آنژیوگرافی بیمارستان بزرگ دزفول با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال خبر داد.

یوسف پریدار روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود:دانشگاه علوم پزشکی دزفول در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران منطقه شمال خوزستان و استانهای همجوار اقدام به بازسازی و نوسازی مراکز و بخش های بیمارستان بزرگ این شهرستان کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه آنژیوگرافی این بیمارستان خراب و قابل تعمیر نبود افزود:مرکز آنژیوگرافی بیمارستان دزفول هفته دولت به بهره برداری می رسد.

پریدار اظهار کرد:با راه اندازی مجدد این مرکز در سه نوبت خدمات انژیوگرافی به بیماران شمال خوزستان ارائه می شود.

پریدار بهره برداری از 16 خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی کوی آزادگان را از دیگر پروژه های این دانشگاه در هفته دولت عنوان کرد و گفت:در تلاش هستیم تا دو ماه آینده بیمارستان گتوند نیز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شود.

محمدحسن قنبری فر مسوول نوسازی مدارس دزفول نیز در این نشست گفت:همزمان با هفته دولت پنج واحد آموزشی شامل 40 کلاس درس با مساحت هشت هزار متر مربع و صرف اعتباری افزون بر 43 میلیارد ریال بهره برداری می شود.

افتتاح 12 پروژه بنیاد مسکن با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال ،افتتاح پنج پروژه آبرسانی به مناطق عشایری دزفول با اعتباری افزون بر 36 میلیارد ریال، بهره برداری از فاز دوم طرح احیای گوزن زرد در جنگل های میانرود در 150 هکتار ، بهسازی جاده دزفول به شوشتر با اعتبار 120 میلیارد ریال از جمله طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت در شهرستان دزفول می باشد.

همچنین 26 طرح عمران شهری شهرداری دزفول از جمله احداث بوستان شهدای شهرداری در شش هکتار در کوی آزادگان با اعتبار 15 میلیارد ریال ، 300 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری ، بوستان مهر زیباشهر از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در دزفول به بهره برداری خواهد رسید.

12 پروژه کشاورزی با اعتباری افزون بر 43 میلیارد ریال و اشتغالزایی 284 نفر ، پنج طرح شهرداری صفی آباد ، دو طرح گاز رسانی ، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب مهرشهر آزدگان و نیز ساخت گنبد و شبستان آستانه سبزقبا از دیگر پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت در این شهرستان می باشد.

فریدون روغنی زادگان رییس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این نشست ضمن انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف دستگاههای اجرایی در رابطه با طرح های آماده افتتاح در هفته دولت در این شهرستان گفت:دستگاههای اجرایی به درستی طرح های آماده بهره برداری را به مرکز استان اطلاع رسانی نکرده اند.

از دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار