تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۸۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خبرداد:
بهره‌مندی 7 هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان از بهره برداری 267 کیلومتر شبکه و 7130 انشعاب گاز با اعتبار 35 میلیارد تومان در سطح استان خوزستان در هفته دولت امسال خبرداد.

سیدناصر حسینی نژاد اظهار کرد: با اجرای این پروژه‌ها 7910 خانوار روستایی و شهری استان تحت پوشش نعمت گاز قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به روستاها و کوی نیرو و افتتاح پروژه سی ان جی در شهرستان آبادان، گازرسانی به روستاهای اهواز، گازرسانی به روستاهای باغملک، گازرسانی به شهرک صنعتی بندر امام خمینی (ره) شهرستان ماهشهر، گازرسانی به روستاهای سردشت زیدون، گازرسانی به روستاهای شهرستان بهبهان، ساختمان امداد و عملیات دزآب، گازرسانی به روستاهای شهرستان دزفول، گازرسانی به روستاهای حمیدیه، ساختمان امداد و عملیات حسینیه شهرستان اندیمشک، گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان ماهشهر، ساختمان امداد و عملیات مینوشهر خرمشهر، گازرسانی به روستاهای امیدیه، گازرسانی به روستاهای شادگان و گازرسانی به روستاهای رامشیر می‌شود.

 حسینی نژاد تصریح کرد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی احداث بیش از 392 کیلومتر شبکه و 7180 انشعاب گاز در استان با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان آغاز خواهد شد که با اجرای این طرح‌ها 7840 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان عنوان کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان ایذه، شوش، اهواز، هندیجان، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر، رامهرمز و آبادان از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت آغاز خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار