تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۸۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار باوی اعلام کرد:
آغاز پروژه احداث تصفیه خانه آب در شهرستان باوی
فرماندار باوی گفت: طرح احداث تصفیه‌خانه آب‌شرب شهرستان باوی در شمال خوزستان در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

حیدر سیدی اظهار داشت: در هفته دولت 9 طرح عمرانی در شهرستان باوی به بهره‌برداری می‌رسد که از مهم‌ترین آن‌ها توسعه شبکه برقی به روستاهای اطراف به منظور روشنایی در این بخش‌ها است.

وی افزود: بهره‌برداری از شهربازی و ایجاد زمین ورزشی در شهرستان ملاثانی با اعتبار بیش از5میلیارد تومانی نیز در هفته دولت انجام می‌شود.

فرماندار باوی گفت: طرح ایجاد کتابخانه با اعتبار بیش از 251 میلیون تومان و تصفیه‌خانه آب‌ شرب با اعتبار8 میلیارد تومان نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: ایجاد مرکز درمانی در ملاثانی با اعتبار 4میلیارد تومان نیز از اهداف کلنگ‌زنی در هفته دولت است.

سیدی اظهار داشت: اقدامات خوبی از سوی فرمانداری در راستای امورات فرهنگی انجام شده و 3مسجد در روستاهای شهرستان باوی در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: همچنین ایجاد 40باغشهر در شهرستان رامین نیز در حال اجرا است و در مجموع حمایت‌های خوبی از سوی استانداری خوزستان برای طرح‌های عمرانی شهرستان باوی انجام شده است.

فرماندار باوی گفت: اقدامات مفیدی در راستای جذب سرمایه به شهرستان باوی از سوی فرمانداری و با همکاری استانداری خوزستان انجام شده و در آینده نیز به منظور ایجاد امکانات رفاهی مناسب و همچنین اشتغال جوانان شهرستان باوی طرح‌هایی را اجرایی می‌کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار