تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۹۸۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 20 پروژه عمرانی دزفول در هفته دولت
فرماندار دزفول گفت: 20 پروژه عمرانی با اعتبار حدود 34 میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حبیب آصفی اظهارکرد: حجم این پروژه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته و دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی اجرا کرده‌اند.

وی افزود: بهره‌برداری از 6 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت مجموع 140 هزار قطعه‌ای در بخش‌های مرکزی، سردشت و شهیون یکی از پروژه‌های آماده افتتاح است؛ این واحد‌ها با اشتغالزایی 120 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و با اعتبار حدود 2.5 میلیارد تومان احداث شده‌اند.

آصفی تصریح کرد: 8 واحد آموزشی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در بخش شهیون و سردشت با اعتبار 8 میلیارد تومان توسط سازمان نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای روکش آسفالت، هم سطح سازی و پیاده‌روسازی معابر دزفول با اعتبار 5 میلیارد تومان و پارک شهدای شهرداری واقع در کوی آزادگان دزفول به مساحت 6 هکتار و با اعتبار 1.2 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های این شهرستان است.

فرماندار دزفول ادامه داد: احداث 14 واحد خانه بهداشت در بخش‌های مرکزی چغامیش این شهرستان با اعتبار 2 میلیارد تومان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فاز اول پروژه روکش آسفالت، تکمیل گاردیل و خط کشی محور دزفول ـ شوشتر با اعتبار 12 میلیارد تومان یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرستان در هفته دولت است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار