تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۸۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربي استقلال خوزستان: جايگا‌ه‌مان را با چنگ و دندان حفظ مي‌كنيم
مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که این تیم برای بزرگ​تر شدن نياز به زمان دارد.

سيداكبر پورموسوي اظهار كرد: من فكر مي​كنم بازي خارج از خانه آن هم پس از سه هفته، شرايط خاص خود را دارد. تصور و انتظار مردم هم اين است كه با توجه به بردهاي متوالي سه هفته گذشته​مان و كيفيت بازيكنان​مان بايد به تبريز برويم و دست پر برگرديم ولي بايد بپذيريم تراكتورسازی تيم بزرگي است و در اين ديدار در زمين خود بازي مي​كند و از حمايت هواداران خود نیز بهره​مند است، ضمن اين‌كه در دو هفته گذشته هم نتيجه نگرفته است و مصمم است كه روبه‌روي ما با تمام وجود بازي كند.

وي ادامه‌داد: پيش​بيني ما اين است كه بازي خوبي انجام شود و ان​شاءالله كه بتوانيم با 3 امتياز به اهواز برگرديم، هر چند كه بازي مقابل تراكتورسازي سخت است. اين تيم بسيار كامل است و بازيكنان درون زمين اين تيم و روي نيمكت آن از كيفيت خوبي برخوردار هستند.

مربي تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان‌ كرد: در اين فصل براي دومین بار است كه به خارج از خانه مي​رويم و بازيكنان​مان بايد با انگيزه و روحيه بيشتر كار كنند. بازيكنان​مان مقابل سپاهان خيلي خوب كار كردند ولي در ضربات پاياني، با توجه به اين‌كه اولين بازي خارج از خانه​مان بود، كم‌دقتي داشتند و اميدوارم اين شرايط در بازي با تراكتورسازي پيش نيايد.

وي درباره کارهای بزرگی که بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر انجام داده‌اند، گفت: ما در فکر بحث فني و توانايي بازيكنان​مان نیستیم و اين بازيكنان اگر قابليت نداشتند، قطعا آن‌ها را جذب نمي​كرديم ولي بايد پذيرفت كه تيم ما برای بزرگ​تر شدن نياز به زمان دارد، ما به توانايي بازيكنان​مان ايمان و اعتقاد داريم و در كنار آن، زمان هم نياز است.

پورموسوي افزود: فرصت​هايی كه ما در مقابل سايپا در دقایق پاياني از دست داديم، كمي نشان مي​دهد كه بازيكنان​مان نياز به زمان دارند. ما مي​خواهيم ​پله​هاي ترقي را يكي يكي طي كنیم و مي​خواهيم گام به گام حركت كنيم و اگر بازيكنان​مان هم گام به گام به پيشرفت خودشان ادامه دهند و جايگاه‌مان را محكم كنيم، فكر مي​كنم به سختي به رده​هاي پايين​تر سقوط داشته باشيم. جايگاه كنوني​مان را با چنگ و دندان حفظ مي​كنيم و ان​شاءالله اتفاق خاصي پيش نيايد و دست پر از تبريز برگرديم.

وي در پايان درباره مصدوميت سوارز، ماهيني و زهيوي گفت: سوارز از روز شنبه با تيم تمرين كرد و فكر مي​كنم ماهيني از پس از بازي با تراكتورسازي برسد. زهيوي هم تمرين كرد و تلاش مي​كند كه به بازي برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار