تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۹۸۵۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز:
رامهرمز واحد خون‌گیری ندارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اشاره به نبود واحد خون‌گیری در این شهرستان گفت: انتظار همکاری بیشتری از مسئولان سازمان انتقال خون استان برای رفع این مشکل داریم.

رحیم براتی امروز اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان دارای هشت مرکز بهداشتی، درمانی در شهر و روستا و 42 خانه بهداشت است که همگی دارای پزشک و نیروی انسانی هستند.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت، فضایی را در کنار بیمارستان امام به درمانگاه تخصصی اختصاص دادیم که در حال حاضر 22 پزشک در این درمانگاه مشغول به کار هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: درمانگاه تخصصی زنان و زایمان و اطفال را نیز به زودی به بیمارستان مادر انتقال خواهیم داد تا ازدحام در درمانگاه تخصصی امام کمتر شود.

وی افزود: در بخش درمان، مرکز فوریت‌های پزشکی بسیار فعالی داریم که دارای هشت پایگاه اورژانس امداد جاده‌ای است.

براتی همچنین عنوان کرد: در ویزیت‌ها توسط پزشکان متخصص باید استانداردها رعایت شود و همین مسئله باعث برخی شلوغی‌ها می‌شود که منجر به برخی بزرگنمایی‌ها شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز با توجه به نبود واحد خون گیری در این شهرستان گفت: از هفت ماه پیش فضای فیزیکی مناسبی را آماده کرده و حاضر هستیم پزشک و برخی از تجهیزات هم در اختیار سازمان انتقال خون برای راه اندازی واحد خون گیری در این شهرستان قرار دهیم.

وی افزود: اما متاسفانه در این زمینه با بی‌تفاوتی و عدم همکاری سازمان انتقال خون استان روبرو هستیم و مردم هم به ما فشار می‌آورند در صورتی که اصلا در حیطه کاری ما نیست.

براتی در پایان بیان کرد: در همین راستا انتظار همکاری بیشتری از مسئولان سازمان انتقال خون استان برای رفع این مشکل داریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار