تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۸۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:
کلنگ‌زنی 2 باب کتابخانه در هفته دولت در اهواز
خوزنیوز: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از کلنگ‌زنی دو باب کتابخانه به‌مناسبت هفته دولت در شهر اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بازرسی استان ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌ها با جدول زمان‌بندی شده و برنامه‌ریزی، در راستای اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فعالیت‌های خود را در دهه کرامت و هفته دولت برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها آیین کلنگ زنی دو باب کتابخانه در شهر اهواز و در این ایام است و همکاری و حمایت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با نهاد کتابخانه‌ها گامی موثر در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: پرداخت به موقع مطالبات قانونی از طرف شهرداری‌ها، قطعا می‌تواند اداره کل را در انجام فعالیت‌های محتوایی و کیفی در سطح استان بالا ببرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل بازرسی ضمن اشاره به تجربه کتابخوانی خود عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی جزو دستگاه‌های فعال فرهنگی این استان بوده و توسعه کتاب و کتابخوانی یکی از مولفه های اصلی این مرکز فرهنگی در استان است.

غلامحسین کرمی افزود: همکاری و همیاری با این نهاد وظیفه تمامی مسئولان استانی است و پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها یکی از حقوق این اداره کل است و تلاش خواهیم کرد این موضوع با پیگیری بازرسی حل شود.
:
:
:
آخرین اخبار