تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۹۸۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت 84 درصدی استادیوم فولاد خوزستان
پیشرفت 84 درصدی ساخت استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان این نوید را می‌دهد که این استادیوم برای سال آینده آماده بهره‌برداری شود
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از پیشرفت 84 درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان خبر داد.

عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جریان بازدید عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان از مجموعه فولاد خوزستان به تشریح فعالیت های این شرکت پرداخت.

عبدالمجید شریفی در بخشی از صحبت هایش در رابطه با فعالیت شرکت فولاد خوزستان در زمینه پروژه‌های فرهنگی - ورزشی اظهار داشت: در کنار تأمین هزینه باشگاه فولاد، در حال تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان هستیم.

شریفی توضیح داد: تاکنون 80 میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت استادیوم اختصاصی 30 هزار نفری فولاد خوزستان کرده‌ایم. این مجموعه فرهنگی ورزشی 84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای پایان پروژه 9 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

پیشرفت 84 درصدی استادیوم فولاد خوزستان

گزارش خبرنگار حاکیست که پیشرفت 84 درصدی ساخت استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان این نوید را می‌دهد که این استادیوم برای سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

ساخت این ورزشگاه که از آن به عنوان مدرن ترین ورزشگاه کشور نام برده می‌شود، می‌تواند تأثیرات مثبتی در فضای جامعه ورزش خوزستان داشته باشد و امید می‌رود که متولیان این پروژه با تکمیل و افتتاح آن باعث شادی ورزشدوستان پرشمار استان خوزستان شوند.

مرجع / خوزستان اسپرت
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار