تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۹۸۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بمناسبت هفته دولت
14 خانه بهداشت روستایی در دزفول افتتاح شد
14 خانه بهداشت روستایی در مناطق مختلف شهرستان دزفول در دومین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز سه شنبه در آیین افتتاح این خانه های بهداشت روستایی که با حضور مسوولان محلی در خانه بهداشت شهرک زراعی دزفول برگزار شد گفت: این خانه های بهداشت در مساحت های مختلف در روستاهای خیبر ، مهاجرین ، شهید منتظری ، بن جعفر ، عزیب ،عدالت ، نهضت ، شهید بهشتی ، کوثر ،انجیرک ، دیلم سفلی ، دره دیونی و خزینه باقر احداث شده اند.

مهدیه توکلی افزود:برخی از این خانه های بهداشت در مناطق دور افتاده و سخت گذر شهرستان دزفول احداث شده اند تا ساکنان این مناطق از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

وی اظهار کرد:تعداد 22 خانه بهداشت و طرح بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان دزفول توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول در دست اجرا می باشد که امروز و به مناسبت هفته دولت 14 طرح آن به بهره برداری رسید.

توکلی همچنین همچنین از اجرای 19 طرح بهداشتی و خانه بهداشت در شهرستان شوش خبر داد و افزود:با احداث و تجهیز 42 خانه بهداشت روستایی در دست اجرا در شهرهای دزفول و شوش در امسال جشن خودکفایی خانه های بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار می شود.

وی اعتبار اجرای این طرح ها را 18 میلیارد ریال عنوان کرد.

در این آیین خانه بهداشت روستایی شهرک زراعی دزفول که در زمینی به مساحت 103 متر مربع و 90متر مربع زیربنا با صرف یک میلیارد و 400 میلیون ریال احداث و تجهیز شده به دست امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان دزفول افتتاح شد.

شهرک زراعی دزفول یک هزار و 600 نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار