تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۹۸۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: می‌مانم و در شرایط سخت می‌جنگم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید ناامید و ناراحت است اما می‌ماند و در شرایط سخت می‌جنگد.

دراگان اسکوچیچ در نشست پس از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: ناامید و ناراحتم و فکر می‌کنم هر کسی که فولاد را دوست دارد هم ناامید باشد. ما واقعا امروز لیاقت برد را نداشتیم و آن قدرت و صلابت را در تیم‌مان ندیدیم.

وی ادامه داد: مشکلی که امسال داریم این است که بازیکنان‌مان بسیار با ترس وارد زمین می‌شوند، چرا که این حالت را دارند. از زمانی که گل دریافت می‌کنیم شروع به تلاش می‌کنند و بعضی از بازیکنان‌مان نمی‌توانند فشار وارده را تحمل کنند. یک سری بازیکنان‌مان هم از نظر بدنی آماده نیستند. تیم ما ترکیبی از ناآماده‌ها و بازیکنانی که ترس دارند، است.
 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: سعی می‌کنیم آن‌هایی که آماده نیستند را آماده‌تر کنیم و یک بازیکن خارجی در خط حمله جذب کنیم. سال گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم و اکنون هم شرایط سختی داریم. ما باید قوی باشیم و در شرایط سخت تیم‌مان را بازسازی کنیم، همانند وقتی که من در ملوان بودم ولی به هر حال واقعا از این بازی ناراحت و عصبانی هستم چرا که این چیزی نیست که می‌خواهم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که فکر می‌کنید تیمی که نیاز به بازسازی دارد را می‌توان سریع تغییر داد؟ گفت: امسال با هر بازیکنی که مذاکره کردیم به فولاد نیامد اما من از این شرایط هم راضی هستم و مجبورم که تحمل کنم. از لیست اولی که به باشگاه دادم فقط یک بازیکن جذب شد و بعد از آن هم لیست دیگری دادم که باشگاه برای خرید بعضی از بازیکنان یا پول نداشت یا خود بازیکنان نمی‌خواستند بیایند.
 
اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که با توجه به اردویی که این تیم برگزار کرده بود، چرا اکنون ناآماده‌ است؟ عنوان کرد: بعضی بازیکنان‌مان مصدوم بودند و نتوانستند تمرین کنند و خیلی دیر شروع کردند. ما با پنج بازیکن میانی مذاکره کردیم اما هیچ کدام نیامدند. من انتظارم از تیم خودم خیلی بیشتر از این است و اگر می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم باید فشارها را تحمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط در فولاد می‌مانید؟ گفت: من می‌مانم و می‌جنگم و در شرایط سخت همراه تیم خواهم بود. سال گذشته تیم را نجات دادم و سال گذشته در شرایط سخت توانستیم پرسپولیس و استقلال را شکست دهیم. به هر حال این اشتباه من است و خودم هم درستش می‌کنم. اگر شرایط سخت نشود چگونه می‌توانیم خودمان را نشان دهیم. من قوی هستم و نشان می‌دهم که می‌توانم این شرایط را تحمل کنم و آدمی هم نیستم که جا خالی کنم و می‌جنگم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
0
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی خود کرده را تدبیر نیست اسکو من هنوز متوجه این عصبانیت کنار زمینت نشدم حتما فکر میکنی بازیکنای راکه محروم و ما زاد ومصدوم بودن اوردی تصور کردی معجزه میکنن امسال سقوط میکنیم دسته یک بازی هفته ششم برابر ذوب اهنو هم حداقل دوتا را میخوری چمدونتو بزار دم دس
:
:
:
آخرین اخبار