تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۸۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان + برنامه اجراهای روز اول
هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان به دبیری علی بناییان شب گذشته با برگزاری مراسمی در تالار فردوسی شهرستان باغملک آغاز به کار کرد.

آیین پایانی این جشنواره ساعت 20 روز جمعه (ششم شهریور ۹۴) در تالار آفتاب اهواز اجرا می‌شود.

برنامه اجرای نمایش‌های خیابانی روز اول این جشنواره (چهارم شهریور ۹۴) به شرح زیر است:

در این روز در پارک زیتون ابتدا نمایش "سنگ و پرواز" نوشته و کار محمد نظری از باغملک ساعت 20 و30، نمایش "همیشه راهی هست" نوشته حسین محمدی و کار رضا زمان‌زاده از ایذه ساعت ۲۱، نمایش "آدامس با طعم صندلی" نوشته و کار بهنام کاوه از آبادان ساعت 21 و 30، نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" نوشته و کار زینت ورزنده‌پور از خرمشهر ساعت ۲۲ و نمایش "فلس‌های سرخ آب" نوشته و کار وحید فقیهی از اهواز ساعت 22 و 30 اجرا می‌شوند.

سپس در پارک دولت (1) نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" نوشته و کار زینت ورزنده پور از خرمشهر ساعت 20 و 30، نمایش "فلس های سرخ آب" نوشته و کار وحید فقیهی از اهواز ساعت ۲۱ و نمایش "بارون" نوشته فرهاد زنگنه و کار مصطفی براتی از باغملک ساعت 21 و 30 و همچنین در پارک دولت (۲) نمایش "سنگ و پرواز" نوشته و کار محمد نظری از باغملک ساعت 20 و 30، نمایش "همیشه راهی هست" نوشته حسین محمدی و کار رضا زمان‌زاده از ایذه ساعت ۲۱، نمایش "آدامس با طعم صندلی" نوشته و کار بهنام کاوه از آبادان ساعت 21 و 30 اجرا می‌شوند.

در پارک گلستان (گل‌ها) هم نمایش "آدامس با طعم صندلی" نوشته و کار بهنام کاوه از آبادان ساعت 20 و 30، نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" نوشته و کار زینت ورزنده‌پور از خرمشهر ساعت ۲۱، نمایش "فلس‌های سرخ آب" نوشته و کار وحید فقیهی از اهواز ساعت 21 و 30، نمایش "بارون" نوشته فرهاد زنگنه و کار مصطفی براتی از باغملک ساعت ۲۲ اجرا می شوند.

اجراهای داوری هم در محوطه تالار آفتاب اهواز به این صورت است: نمایش "همین حوالی" نوشته مجتبی رستمی فر و کار رضا نورانی از اهواز ساعت 20 و 30، نمایش "یک سبد عشق مدل ۹۴" نوشته و کار طاهره سیدکریمی از مسجدسلیمان ساعت ۲۱، نمایش "کمی بازی، کمی زندگی" نوشته و کار آمنه پورحسینی از خرمشهر ساعت 21 و 30 نمایش "میراث من" نوشته رضا منصوری و کار مریم طرفی از سوسنگرد ساعت ۲۲ و نمایش "ورود کودکان ممنوع" نوشته و کار مرتضی امینی‌پور از آغاجاری ساعت 22 و 30 اجرای عموم می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار