تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۹۸۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای شهر دزفول:
سرمایه‌گذار جدید برج طاووس دزفول تعیین می‌شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول از تعیین سرمایه‌گذار جدید پروژه برج طاووس این شهرستان تا سه ماه آینده خبر داد.

هوشنگ زلقی با بیان اینکه سرمایه‌گذار پیشین پروژه تفریحی - تجاری برج طاووس نتوانست به تعهدات خود عمل کند، اظهار کرد: برای رعایت حقوق شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت، با وجود اصرار این سرمایه‌گذار برای بازگشت مجدد، قرارداد وی را فسخ کردیم.

وی با اشاره به تلاش شهرداری برای جذب سرمایه‌گذاران جدید افزود: اکنون پس از برگزاری جلسات متعدد با سرمایه‌گذاران خصوصی، در مرحله گذراندن مراحل مقدماتی هستیم و امیدواریم که تا سه ماه آینده بتوانیم سرمایه‌گذار جدید این پروژه را تعیین کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول، اجرای پروژه برج طاووس را از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری دزفول برشمرد و گفت: قطعا تا زمان عملی شدن این پروژه به تلاش خود ادامه می‌دهیم زیرا برخی اقدامات زیرساختی این طرح انجام شده است.

زلقی، اجرای پروژه برج طاووس را گام مهمی در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری دزفول عنوان کرد و افزود: اعتبار موردنظر سرمایه‌گذار قبلی حدود پنج هزار میلیارد ریال بود که پیش‌بینی می‌شود سرمایه‌گذار جدید نیز همین اعتبار را در نظر بگیرد.

وی در پایان اظهار کرد: پروژه برج طاووس مجموعه‌ای تفریحی، خدماتی، درمانی، گردشگری و دارای هتل است که با حضور در نزدیکی ساحل رود دز، در نوع خودش بی‌نظیر است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار