تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۹۸۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام 85 درصد دانش‌آموزان باوی در مدارس
معاون آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: تاکنون  85درصد از دانش‌آموزان این شهرستان برای سال تحصیلی جدید در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

کاظم خدک با اشاره به این‌که در شهرستان باوی امسال 2 هزار و 200 نوآموز وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند، اظهارکرد: روند ثبت‌نام از نوآموزان همچنان در حال انجام است و تاکنون 2 هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان این‌که جمعیت دانش‌آموزی باوی نزدیک به 22 هزار نفر است، تصرح کرد: از این میان تعداد کمی هنوز اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند که اغلب دانش‌آموزان بین مقطعی هستند که وضعیت تحصیلی آن‌ها هنوز مشخص نیست.

معاون آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی همچنین از تحویل کتب درسی به تمام مدارس شهرستان خبرداد و اظهارکرد: در حال حاضر کتب پایه اول تا ششم ابتدایی در مدارس وجود دارد و در روز اول مهرماه بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود؛ همچنین کتب متوسطه از طریق کتاب فروشی‌های شهرستان توزیع خواهد شد.

خدک با اشاره به روند سامان‌دهی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان باوی بیان کرد: برای نخستین‌بار در سطح کشور معلمان شهرستان باوی به‌صورت اینترنتی مدرسه محل خدمت، پایه و رشته را انتخاب و حکم برای آن‌ها ابلاغ می‌شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شهرستان باوی
:
:
:
آخرین اخبار