تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۸۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همچنان از اسکوچیچ حمایت می‌کنیم؛
اژدری‌زاده: باید عوامل 5 هفته ناکامی را بررسی کنیم
باید در خصوص عوامل اصلی ناکامی با هیات مدیره و کادرفنی نشستی داشته باشیم و مشکلات را بررسی و کمی بی‌رودربایسی‌تر با یکدیگر صحبت کنیم
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باید در خصوص عوامل اصلی ناکامی با هیات مدیره و کادرفنی نشستی داشته باشیم و مشکلات را بررسی و کمی بی‌رودربایسی‌تر با یکدیگر صحبت کنیم.

علیرضا اژدری‌زاده اظهارکرد: معمولا در دو سه هفته اول لیگ، نتایج تیم‌ها با توجه به شروع لیگ قابل پیش‌بینی نیست ولی از هفته سوم به بعد انتظار می‌رود که روند تیم‌ها بهتر شود. ما در بازی با سپاهان بازی تقریبا خوبی انجام دادیم و احساس می‌کردیم که روندمان بهتر شده باشد ولی در بازی با پرسپولیس متاسفانه این‌گونه نبودیم. هر چند که نیمه اول هم بد نبودیم ولی نیمه دوم انتظارات ما برآورده نشد و متاسفانه شکست خوردیم که این جای تامل دارد و باید عوامل پنج هفته ناکامی‌مان را بررسی کنیم تا در ادامه مسابقات روند بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این که سوال که علت این ناکامی را چه می‌دانید؟ گفت: باید عمیق‌تر به مسایل بپردازیم و باید با هیات مدیره و کادرفنی نشستی داشته باشیم و مشکلات را بررسی کنیم و کمی بی رودربایسی‌تر با یکدیگر صحبت و سعی کنیم عوامل اصلی ناکامی را پیدا کنیم. به هر حال هر کار خوب و بدی دلایل و عللی دارد و تمام تلاش ما این است که علل بد کار کردن‌مان را پیدا کنیم تا به روند قبل‌مان برگردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این صحبت اسکوچیچ در نشست خبری که "می‌مانم و می‌جنگم" عنوان‌کرد: این روحیه خیلی خوب است و ما هم انتظاری غیر از این از اسکوچیچ نداریم و دوست داریم که همچنان با روحیه بالا و با پشت کار بهتر و بیشتر کار کند و مطمئنا با تجربه‌های خوبی که او از سطح اول اروپا دارد، می‌تواند با یک بررسی دقیق‌تر، علت‌های این ناکامی را پیدا کند. به هر حال برخی مواقع در یک مجموعه ممکن است، مشکلاتی پیش بیاید که با بررسی موشکافانه می‌توان آن عوامل را پیدا و آن‌ها را برطرف کرد و مطمئنا منظور اسکوچیچ از این که می‌جنگدد و عقب نمی‌نشیند، همین موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه همچنان از  اسکوچیچ حمایت می‌کند؟ گفت: بله، ما از او حمایت می‌کنیم. اسکوچیچ سرمربی ما است. ما یک خانواده هستیم و برخی مواقع، اتفاقاتی درون یک خانواده پیش می‌آید. ما باید به سمتی پیش برویم که به سود باشگاه باشد.

اژدری‌زاده افزود: ما پیش از این نیز به آقای اسکوچیچ اولتیماتوم نداده بودیم و سعی می‌کنیم بیشتر با گفت‌وگو و بررسی علل و عوامل به نتایج دلخواه برسیم.

وی با تشکر از هواداران تیمش بابت حمایت از فولاد در بازی با پرسپولیس، عنوان‌کرد: ما روز گذشته شاهد یک فضای بسیار خوب بودیم. من از تماشاگران، داور بازی و ناظر فدراسیون تشکر می‌کنم، چرا که روز گذشته شاهد یک رقابت بسیار سالم بودیم و ما هم در یک رقابت سالم، شکست خوردیم. جا دارد به فدراسیون فوتبال خسته نباشید و تبریک بگویم. تماشاگران خوزستان در کل کشور حضور دارند و قابل احترام هستند و باید بتوانیم انتظارات آن‌ها را بر آورده کنیم و به جایگاهی برسیم که فولاد را دوست داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شکسته شدن سر ناظر فدراسیون نیز، گفت: با این اتفاق احساسات خیلی‌ها جریحه‌دار شد و اگر این فرد کلاه خود را قاضی بگذارد، مطمئنا یک روز پشیمان می‌شود چرا که در یک رقابت سالم ورزشی، یک کار بسیار ناپسند را انجام داد و آن حالت زیبا ورزش را زشت کرد. به نظرم این افراد خیلی خیلی کم هستند و هیچ‌کس هم رفتار این افراد را نمی‌پسندند. به هر حال جا دارد از هواداران اصلی فولاد، فوتبال، ورزش و شخص آقای محمودزاده عذرخواهی کنم و از او می‌خواهم این اتفاق را به حساب مردم خوزستان نگذارد.

وی در پایان درباره برنامه فولاد در وقفه لیگ، عنوان‌کرد: آقای اسکوچیچ دو سه روزی را به تیم استراحت داد که در این فاصله سعی می‌کنیم، جلساتی داشته باشیم و موارد را بررسی کنیم تا با یک برنامه‌ریزی بهتر از این تعطیلات استفاده لازم را ببریم و برای یک بازی خانگی مقابل ذوب آهن و با کسب نتیجه‌ آماده شویم و اگر این‌گونه شود و اولین پیروزی ما کسب شود، مطمئنا پیروزی‌های بعدی هم پشت سر آن حاصل می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
0
1
این تیم در هفته ششم هم شکست میخوره خودتون میدونید چکار کردین مورینیو هم بیاد بالا سر تیم فایده نداره و شما چرا سعی میکنیید بین هوادارا دو دستگی ایجاد کنید بخدا جو را خود شما متشنج وتیمو به حاشیه بردین تو مصاحبه هاتون مرتب هوادارواصلی وفرعی میخونیدشمابه جای این حرفا برو رو کارای اسکو نظارت کن شما با تفرقه انداختن نمیتونید رو اشتباهاتون سرپوش بذارید
:
:
:
آخرین اخبار