تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۸۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه اجراهای روز دوم هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان
هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان خوزستان در روز سوم برگزاری و دومین روز (پنجشنبه پنجم شهریور ۹۴) اجراهای خود را در چهار منطقه اهواز پیگیری می‌کند.

برنامه اجرای نمایش‌های خیابانی روز دوم این جشنواره (پنجم شهریور ۹۴) به شرح زیر است:

در این روز در پارک زیتون ابتدا نمایش "همین حوالی" نوشته مجتبی رستمی‌فر و کار رضا نورانی از اهواز ساعت 20 و 30، نمایش "یک سبد عشق مدل ۹۴" نوشته و کار طاهره سیدکریمی از مسجدسلیمان ساعت ۲۱، نمایش "کمی بازی، کمی زندگی" نوشته و کار آمنه پورحسینی از خرمشهر ساعت 21 و 30 نمایش "میراث من" نوشته رضا منصوری و کار مریم طرفی از سوسنگرد ساعت ۲۲ و نمایش "ورود کودکان ممنوع" نوشته و کار مرتضی امینی‌پور از آغاجاری ساعت 22 و 30 اجرای عموم می‌شوند.

سپس در پارک دولت (1) نمایش "میراث من" نوشته رضا منصوری و کار مریم طرفی از سوسنگرد ساعت 20 و 30، نمایش "ورود کودکان ممنوع" نوشته و کار مرتضی امینی‌پور از آغاجاری ساعت ۲۱، نمایش "بارون" نوشته فرهاد زنگنه و کار مصطفی براتی از باغملک ساعت 21 و 30 و در پارک دولت (۲) نمایش "همین حوالی" نوشته مجتبی رستمی‌فر و کار رضا نورانی از اهواز ساعت 20 و 30، نمایش "یک سبد عشق مدل ۹۴" نوشته و کار طاهره سیدکریمی از مسجدسلیمان ساعت ۲۱، نمایش "کمی بازی، کمی زندگی" نوشته و کار آمنه پورحسینی از خرمشهر ساعت 21 و 30 اجرا خواهند شد.

در پارک گلستان (گل‌ها) نمایش "کمی بازی، کمی زندگی" نوشته و کار آمنه پورحسینی از خرمشهر ساعت 20 و 30 نمایش "میراث من" نوشته رضا منصوری و کار مریم طرفی از سوسنگرد ۲۱، نمایش "ورود کودکان ممنوع" نوشته و کار مرتضی امینی‌پور از آغاجاری ساعت 21 و 30 و نمایش "بارون" نوشته فرهاد زنگنه و کار مصطفی براتی از باغملک ساعت ۲۲ اجرای عموم می شوند.

اجراهای داوری هم در محوطه تالار آفتاب اهواز به این صورت است: نمایش "سنگ و پرواز" نوشته و کار محمد نظری از باغملک ساعت 20 و30، نمایش "همیشه راهی هست" نوشته حسین محمدی و کار رضا زمان‌زاده از ایذه ساعت ۲۱، نمایش "آدامس با طعم صندلی" نوشته و کار بهنام کاوه از آبادان ساعت 21 و 30، نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" نوشته و کار زینت ورزنده‌پور از خرمشهر ساعت ۲۲ و نمایش "فلس‌های سرخ آب" نوشته و کار وحید فقیهی از اهواز ساعت 22 و 30 اجرا می‌شوند.

آیین پایانی این جشنواره ساعت 20 روز جمعه (ششم شهریور ۹۴) در تالار آفتاب اهواز اجرا می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار