تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۸۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح ۶۲ پروژه شهرستان کارون در هفته دولت
فرماندار شهرستان کارون از بهره برداری از ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۹۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

غلام علیدادی  اظهار داشت: با افتتاح این طرح‌ها یک هزار و ۱۷۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل 40 واحدی کوی شهیدجعفری (کانتکس) است که با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از سال ۹۲ آغاز بکار کرده و توسط انجمن خیرین مسکن ساز با اشتغال ۱۷۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

علیدادی پروژه‌های شهرداری را اصلاح هندسی دو باند خیابان مقابل مصلی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۳۰میلیون و ۷۴۹ هزار ریال، اجرای آسفالت اصلاح هندسی ۲باند خیابان مقابل مصلی با اعتبار یک میلیاردریال، زیرسازی خیابان‌های مجتمع خیرین کوی شهید جعفری (کانتکس) با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، اصلاح هندسی و جدول گذاری ایلند خیابان اصلی بااعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، نصب تصاویر شهدا در بلوار امام علی (ع) با اعتبار۱۴۸میلیون ریالی، نصب المانهای ۱۴ معصوم در آیلند خیابان مصلی با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی مسیر پل ششم اعتباری بالغ بر۵ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی ادامه داد: در شیرین شهر نیز تعاون مسکن مهر۵ (۹۶ واحد) با اعتباری بالغ بر۳۵ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال، انبوه سازی مبلادیازه پاسارگاد (۹۸واحد) هم با اعتبار ۳۰میلیارد و ۲۶۴میلیون ریالی به بهره برداری می‌رسد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار