تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۹۸۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شوش افتتاح شد
در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی ازمسئولان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شهرستان شوش افتتاح شد
در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور جمعی ازمسئولان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شهرستان شوش افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز روز پنج شنبه در آیین آغاز به کار و افتتاح رسمی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شهرستان شوش اظهار کرد: حمایت و دفاع از مطالبات فعالان اقتصادی بخش خصوصی به ویژه اعضای اتاق بازرگانی جزو وظایف لاینفک این اتاق است.

شهلاعموری ادامه داد: شهرستان شوش استعداد و پتانسیل بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی داشته و زمینه صادرات این محصولات به بازارهای دیگر کشورها مهیا است.

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شوش افتتاح شد

وی با اشاره به اینکه ثبت جهانی شوش مزیت فوق العاده ای بوده و در جذب توریست نیز نقش مهمی ایفا می کند، گفت: این اتاق از حرکت های خوب اقتصادی که تولید اشتغال، رفاه و توسعه شهرستان را به همراه دارد، حمایت کرده و این آمادگی وجود دارد که بعضی از جلسات کمیسیون هایی همچون کشاورزی و گردشگری برای شناسایی بهتر مشکلات و ارائه راهکارهای مفید در این شهرستان برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با تشکر از سایر مسئولان این شهرستان که در طول مدت اخیر نهایت همکاری را با این اتاق داشتند، افزود: بی شک راه اندازی نمایندگی اتاق بازرگانی اهواز در شهرستان شوش دانیال از مراجعات فعالان اقتصادی به مرکز استان کاهش داده و خدمات مربوطه در این مکان به متقاضیان ارائه می شود.

عموری بیان کرد: راه اندازی نمایندگی اتاق بازرگانی در چند شهرستان  دیگر جزو برنامه های این اتاق است که در آینده آغاز به کار خواهند کرد.

زمینه سرمایه گذاری فعالان اقتصادی  موجود است

در ادامه این مراسم نیز مدیر صنعت، معدن و تجارت شوش عنوان کرد: افتتاح دفتر نمایندگی در این شهرستان قدم بسیار خوبی بوده و با توجه به استعداد خوب بخش خصوصی امیدواریم اثرات مثبت این کار تغییر و تحولی در توسعه فعالیت های بخش خصوصی داشته باشد.

فرامرز بهرامی نسب یادآور شد: شکی نیست که بخش خصوص تجربیات موفقی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد و قطعا این اداره از فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی حمایت می کند.

وی با تشکر از اتاق بازرگانی اهواز در راه اندازی نمایندگی این اتاق در شهرستان شوش گفت: قدمت تاریخی و همچنین تولید چشمگیر محصولات کشاورزی از جمله مزیت های فوق العاده شوش بوده و با توجه به چنین ظرفیت هایی زمینه سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در این شهرستان موجود است.

سیاست دولت حمایت از فعالیت بخش خصوصی است

معاون فرماندار شوش نیز در این مراسم گفت: سیاست دولت حمایت از فعالیت بخش خصوصی است.

عبدالرضا صانعی با اشاره به اینکه شوش ظرفیت پذیرش بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد، تصریح کرد: فعالان اقتصادی در عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی برعهده داشته و بی شک این بخش مستقل به عنوان موتور محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی است.

وی ادامه ادامه داد: فعالان اقتصادی  بخش خصوصی با به کارگیری و جذب مشارکت سرمایه های غیردولتی، استفاده بهینه از منابع انسانی و اعمال مدیریت کار آمد ضمن ایفای نقش خود در رشد اقتصادی و صنعتی کشور می توانند اهداف توسعه ای دولت را نیز محقق کنند.

نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش مستقر و راه اندازی شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
چه خوب شد ، چقدر براي بازرگان هاي شمال خوزستان كار راحت تر مشه .
:
:
:
آخرین اخبار