تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۸۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامشیر:
احداث پارک ساحلی در رامشیر یک ضرورت است
شهردار رامشیر با اشاره به ظرفیت‌های مغفول این شهرستان در زمینه ساحل سازی در کنار رودخانه جراحی گفت: احداث پارک ساحلی در این شهرستان یک ضرورت محسوب می‌شود.

خلف نیسی عنوان کرد: عبور رودخانه جراحی از شهرستان رامشیر ظرفیت‌های فراوانی برای این شهر ایجاد کرده است به همین دلیل ما نیز باید از این پتانسیل خدادادی بهره ببریم.

وی افزود: احداث یک پارک ساحلی، تأثیرات بسیار مثبتی بر روی نوع زندگی شهروندان این شهر بر جای می‌گذارد و پس از احداث این پارک خانواده‌های رامشیری می‌توانند اوقات خوشی در کنار خانواده خود در فضایی سالم و خانوادگی سپری کنند.

شهردار رامشیر اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت امکان بتوان فاز اول پارک ساحلی را قبل از فرارسیدن ایام نوروز به بهره‌برداری برسانیم.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: شش پروژه شاخص با اعتبار هشت میلیارد ریال در این بازه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیسی تصریح کرد: روشنایی پارک‌های شهر، نورپردازی درختان بلوار ورودی شهر با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و ساخت آب‌نمای موزیکال در پارک خلیج‌فارس با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌هایی هستند که هفته دولت امسال در شهرستان رامشیر به بهره‌برداری می‌رسند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار