تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۹۸۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته دولت؛
کار ساخت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان سینا آغاز شد
رییس بیمارستان سینا شهرستان کارون از آغاز کار ساخت ساختمان جدید اورژانس این بیمارستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

دکتر سید صاحب حسینی نژاد روز شنبه اظهار کرد: این پروژه روز شنبه در حاشیه جاده ساحلی در محدوده شهر کوت عبدا... به مساحت دو هزار متربع آغاز شد.

وی افزود: برای احداث این اورژانس 70 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که 15 میلیارد ریال در سال 94 برای عملیات نقشه برداری، اقدامات کارشناسی و تعیین محل اختصاص یافته و در مرحله مناقصه است.

حسینی نژاد ادامه داد: بقیه اعتبار برای تکمیل پروژه عمرانی و تجهیز از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تامین خواهد شد.

وی گفت: اورژانس جدید بر اساس استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می شود و شامل بخش استاندارد شده اورژانس و در کنار آن بخش تخصصی رادیولوژی و آزمایشگاه است.

وی اضافه کرد: اورژانس جدید با 40 تخت پیش بینی شده و شامل بخش های تحت نظر، اتاق عمل، اتاق ایزوله و سایر بخش های مورد نیاز است.

حسینی نژاد اظهار کرد: بیمارستان سینا در محدوده شهرستان تازه تاسیس کارون و شهر کوت عبدا... قرار دارد و شامل کلیه بخش های تخصصی و فوق تخصصی از جمله بخش های زنان و زایمان، جراحی، داخلی، اطفال، عفونی، ICU ، NICU، رادیولوژی و آزمایشگاه و کلینیک تخصصی و روانپزشکی و اورژانس است.

وی گفت: اورژانس این بیمارستان در سه نوبت کاری روزانه 200 مراجعه کننده دارد.
:
:
:
آخرین اخبار