تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۹۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمایه گذاران آلمانی در استان خوزستان حضور می یابند
سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند گفت: به زودی گروهی از سرمایه گذاران کشور آلمان برای بازدید از ظرفیت سرمایه های گذاری و امکان حضور در آنها به استان خوزستان سفر می کنند.

بهروز حسینی فر در گفتگو با مهر اظهار کرد: در سفر اخیر هیئت خوزستانی به کشور آلمان، با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این کشور مذاکرات خوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی در منطقه آزاد اروند انجام شد.
وی عنوان کرد: در نشستی که با حضور بیش از 100 نفر از سرمایه گذاران آلمانی برگزار شد، پیشنهادهای سرمایه گذاران ایرانی مقیم آلمان و فعالان اقتصادی آلمانی مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی فر افزود: در این سفر پتانسیلها و فرصتهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند برای فعالان اقتصادی کشور آلمان تشریح شد و آمادگی خود را برای حضور سرمایه گذاران آلمانی در این منطقه اعلام کردیم.

وی اظهار کرد: در این راستا هماهنگیهای لازم برای بازدید این سرمایه گذاران از منطقه آزاد اروند صورت پذیرفت و در خصوص حضور تولیدکنندگان کشور آلمان و معرفی این منطقه به آنها توافقهای ثمر بخشی انجام شد.

حسینی فر همچنین گفت: در این سفر به منظور استفاده از ظرفیتهای بالای منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و منطقه آزاد اروند با سرمایه گذاران آلمانی توافقنامه امضا شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص اهداف این سفر تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری خارجی به استان و نیز منطقه آزاد اروند و همچنین معرفی موقعیتها و مزیتهای این منطقه به سرمایه گذاران از اهداف این سفر به کشور آلمان بود.

وی ادامه داد: در این سفر با استقبال خوب سرمایه گذاران آلمانی مواجه بودیم که با توافقهای به عمل آمده امیدوار هستیم با جذب بیشتر سرمایه گذاری خارجی گامی نوین در راستای توسعه و پیشرفت منطقه برداریم.

حسینی فر گفت: همچنین در نشستی که در کشور هلند با سرمایه گذاران هلندی و ایرانی مقیم این کشور برگزار شد در خصوص سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی به ویژه درحوزه های تبدیلی و فرآوری تبادل نظر شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند افزود: جذب سرمایه های داخلی و خارجی یکی از اهداف منطقه آزاد اروند به شمار می آید که این امر با معرفی مزیتهای این منطقه به سرمایه گذاران امکان پذیر خواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار