تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۹۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مایلی کهن:درگیری نبود خداداد گلایه اش را گفت
مدیرفنی تیم امید گفت: خاکپور کمی کسالت داشته که رفع شده و قرار است در هلند به ما ملحق شود.
مایلی کهن:درگیری نبود خداداد گلایه اش را گفت

 محمد مایلی کهن درباره حضورش روی نیمکت تیم ستارگان و اینکه چطور بعد از سال ها کنار شخصی قرار گرفت که آخرین بار گفته بود دوستی با او اتوبان یک طرفه است، اظهار داشت: این حرف دلیل این نبود که با علی پروین رابطه نداشته باشم. حرمت پروین واجب است. اگرچه دیگر فرصت نشده بود روی نیمکت کنار هم بنشینیم اما حرمت پروین همانطور که گفتم واجب بود و احترامش را حفظ کردم.

وی در ادامه درباره شایعات قهر فرهاد مجیدی از رختکن و درگیری با خداداد عزیزی عنوان کرد: بگومگوی آنچنانی نبود که در زمین یا رختکن شاهد آن باشیم. فقط خداداد گلایه هایی داشت که آن را هم منتقل کرد.

مدیرفنی تیم امید در ادامه درباره اردوی هلند و عدم حضور بازیکنان اصلی در این اردو تصریح کرد: به هر حال قرار شد بازیکنان ملی پوش برای تیمی بمانند که بازی رسمی دارد. ظاهرا تیم ملی برای بازی با گوام باید آنها را در اختیار بگیرد و حق تقدم با آنهاست.

ویدرباره اینکه کی روش در روزهای گذشته دوباره انتقاد کرده که بعضی ها دوست دارند زیر درخت بنشینند و به جام جهانی برسند، بیان داشت: ولش کنید. این آقا یاد گرفته دست پیش را بگیرد و همه را بزند. جالب اینجاست می گوید گوام سه هزار سال قدمت و فوتبال دارد. می خواهد عقب نماند و من حرفی درباره او ندارم.

مایلی کهن در ادامه درباره ناراحتی قلبی خاکپور گفت: خدا را شکر مشکل او حمله قلبی نبوده است. خاکپور کمی کسالت داشته که رفع شده و قرار است در هلند به ما ملحق شود.

وی در پایان درباره اینکه در بازی ستارگان برای دقایقی از جای خود بلند شد و در کنار زمین قرار گرفت تا نکاتیبه بازیکنان بگوید، گفت: چیز خاصی نبود. زمانی که در دقیقه ۷۰ بازیکنان بیرون آمده بودند باید نکاتی را به نیکبخت می گفتم و برای همین از جایم بلند شدم و با او صحبت کردم.
:
:
:
آخرین اخبار