تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۹۹۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون راه و شهرسازی خوزستان:
56 کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی شد
معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: 56 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده و افزون بر 90 درصد این مسیرها در هفته دولت بهره برداری شد.

پوریا دشتی شامگاه یکشنبه به رسانه های محلی اندیمشک گفت: 11 هزار و 500کیلومتر راه روستایی در استان خوزستان وجود دارد که به ترتیب اولویت و در صورت لزوم بهسازی و آسفالت می شود.

وی با بیان پراکندگی روستاهای بخش الوار اندیمشک و بهسازی بسیاری از راه های روستایی شهرستان، گفت:سال گذشته 65 میلیارد ریال اعتبار شامل 40 میلیارد ریال اعتبار استانی و 25 میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرا و تکمیل پروژه های این شهرستان هزینه شد.

دشتی از ساخت راه روستایی در محور امامزاده احمد (ع) به عنوان محل تردد هزاران زائر و گردشگر را از شاخص ترین پروژه های استان خوزستان عناون کرد و افزود:این مسیر حدود 60 کیلومتر است که برای ادامه احداث آن 20 کیلومتر دیگر نیز برنامه ریزی شده و با تامین اعتبار لازم احداث می شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مجموع اعتبار زیرسازی، تعریض و آسفالت این مسیر 60 کیلومتری را 500 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:هفته دولت امسال 46 پروژه مختلف در حوزه راه و شهرسازی استان بهره برداری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار