تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۹۹۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شهر اروندکنار:
اشتغال و آب شرب 2 چالش اساسی مردم اروندکنار است
امام جمعه شهر اروندکنار از اشتغال و آب شرب به عنوان دو چالش اساسی مردم مرزنشین اروندکنار نام برد.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور روز دوشنبه در آئین افتتاح بازارچه مرزی اروندکنار اظهار کرد: مردم اروندکنار همواره در کنار مسئولان بوده و در سخت‌ترین شرایط آنان را همراهی کرده‌اند.

وی از مردم اروندکنار به‌عنوان بهترین مرزداران یاد کرد و افزود: نماینده عالی دولت در منطقه با همراهی سایر مسئولان در تلاشی بی‌وقفه و مستمر برای رفع مشکلات این منطقه گام برداشته‌اند.

امام‌جمعه شهر اروندکنار تصریح کرد: مسئولان همان‌گونه که امام راحل و مقام معظم رهبری گفته و تأکید کرده‌اند در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، برنامه‌ریزی‌های مدونی را طراحی و در دست اجرا دارند.

محمدی‌پور تصریح کرد: مردم اروندکنار توقع دارند تا موضوع اشتغال از سوی مسئولان به‌طورجدی دنبال شود، درزمینهٔ بازارچه مرزی نیز اشتغال در وهله اول باید با بومیان منطقه باشد.

وی با تأسف‌بار خواندن موضوع اشتغال در شهر مرزی اروندکنار یادآور شد: انتظارات به‌حق مردم باید با اولویت بومیان منطقه پاسخ داده شود.

امام‌جمعه اروندکنار، همچنین صدور مجوز واردات کالا از بندر اروندکنار باهدف استفاده بهینه از فرصت پیش‌آمده (بازارچه مرزی) را از استاندار خوزستان خواستار شد.

محمدی‌پور ادامه داد: موضوع آب شرب یکی از دغدغه‌ها و معضلات اصلی مردم اروندکنار است که آنان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده به‌نحوی‌که آستانه تحمل مردم بسیار پایین آمده است.

وی در پایان افزود: متأسفانه سوء‌مدیریت‌ها در این رابطه سبب بغرنج شدن مسئله شده امید می‌رود تا این معضل هرچه سریع‌تر پیگیری و رفع شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اروندکنار
:
:
:
آخرین اخبار