تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۹۹۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارايه خدمات حمايتي به دانش‌آموزان و دانشجویان خوزستانی
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید به بیش از 31 هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خدمات فرهنگي و تحصيلي ارائه می‌شود.

جمشید هاشمی‌فرد اظهار کرد: بر اساس رسالت‌های کمیته امداد در کمک به محرومان، 24 هزار دانش‌آموز و 7 هزار دانشجو از حمايت‌هاي فرهنگی و تحصيلي در سال جديد بهره‌مند مي‌شوند.

وي ادامه داد: پرداخت هزینه‌های فرهنگی و تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد حمایتی به منظور توانمندسازی آن‌ها و با هدف کمک به اقتصاد خانواده صورت مي‌گيرد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان این‌که در آغاز سال تحصیلی جديد به همه دانش‌آموزان هزینه پوشاک، کتب درسی و نوشت افزار پرداخت می‌شود، افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزانی که نیاز به تقویت پايه تحصيلي دارند، نيز از دیگر خدمات حمايتي این نهاد به افراد زیر پوشش است.

هاشمي‌فرد گفت: کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان سوم دبیرستان و یا دیپلم و کارگاه آموزشی شیوه‌های راهیابی به دانشگاه نيز براي دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی برگزار مي‌شود.

وي اظهار كرد: اجراي برنامه‌های فرهنگی و هنری در طول سال برای دانش‌آموزان و دانشجويان زير پوشش، از ديگر خدمات حمايتي اين نهاد در اين زمينه است؛ در این زمینه تابستان امسال بيش از 5 هزار و 900 نفر در کانون‌های دائم و موقت، دوره‌های آموزش نقاشی، خطاطی، گلدوزی، خیاطی، زبان خارجه، کامپیوتر و ساير دوره‌ها شركت كردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار