تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۹۹۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست کمیته برنامه‌ریزی مطرح شد
تحقق 72 درصدی بودجه سال 94 شهرستان آبادان
در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان، معاون استاندار خوزستان از تحقق 72 درصدی بودجه شهرستان تاکنون خبر داد.

پیش از ظهر امروز جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبادان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس گروه زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خوزستان برگزار شد، فرماندار ویژه آبادان به ارائه گزارشی در خصوص بودجه‌های تخصیص داده شده به شهر آبادان پرداخت.

فرماندار ویژه آبادان در این نشست با اشاره به محدودیت‌هایی که در تصویب بودجه سال 94 وجود داشت اظهار کرد: عدم بازگشت پول‌های بلوکه شده به داخل کشور که حاصل از فروش نفت بود، عامل کاهش بودجه در تمام زمینه‌ها بوده است.

عزیزالله شهبازی افزود: 206 پروژه برای سال 94 در شهرستان آبادان پیش‌بینی شده بود که این پروژه‌ها تمامی بخش‌ها را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 64 میلیارد تومان کل بودجه شهرستان در سال جاری بوده که تاکنون 46 میلیارد از آن محقق شده است.

همچنین رئیس گروه زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خوزستان در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص چگونه برخورداری شهرستان آبادان از بودجه‌های استانی پرداخت.

در این نشست، سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس نیز با انتقاد از نحوه تخصیص و هزینه‌کرد سازمان منطقه آزاد در شهرستان عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با ظرفیت مالی که در اختیار دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات عمرانی شهرستان را برطرف سازد، اما گاها مشاهده می‌شود این بودجه‌ها در خارج از محدوده منطقه آزاد هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بودجه منطقه آزاد بیش از آن چیزی است که بر روی کاغذ عنوان می‌شود و سازمان‌های شهرستان در مراجعه به این سازمان اگر با قصور در خصوص اعطای بودجه برخورد کردند این موضوع را گزارش دهند.

نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبادان در حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، همچنین نمایندگان مردم آبادان در خانه ملت و رئیس گروه زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری خوزستان در محل فرمانداری آبادان برگزار شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار