تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۹۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قصد مانوئل ایجاد شوک بود
عیسی‌زاده: تمام‌قد از سرمربی نفت آبادان حمایت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، احتمال جدایی سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت را تکذیب کرد.

علی عیسی‌زاده امروز ضمن تکذیب خبر احتمال جدایی مانوئل از نفت آبادان اظهار کرد: مانوئل سرمربی تیم نفت آبادان است و تا پایان فصل نیز با این تیم قرار دارد.

وی ادامه داد: وی از نحوه بازی بازیکنان تیم در بازی اخیر ناراحت بوده که احتمالاً قصد داشته با این خبر به آنها شوک وارد کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تمام‌قد از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم وی در کار خود موفق خواهد بود.

عیسی‌زاده افزود: این تیم، تیم خوبی است و نیاز به کمی زمان دارد و حتم بدانید که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر، صنعت نفت آبادان است.

وی تأکید کرد: عده‌ای درصدد هستند تماشاگران و هواداران را از تماشای بازی‌های صنعت نفت دلسرد کنند و به‌اصطلاح بین تیم و هواداران ایجاد قهر و تفرقه کنند.

وی اضافه کرد: باید این تیم را حمایت کرد، باید همه دست در دست هم دهند تا این تیم به موفقیت دست یابد، صنعت نفت متعلق به مردم آبادان است و موفقیت‌های این تیم نیز برای آنان و به نام شهر آبادان خواهد بود.

عیسی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران، رسانه‌ها، پیشکسوتان و مردم آبادان تقاضای حمایت از این تیم را داریم تا به یاری هم به لیگ برتر صعود کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار