تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۹۳۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تامین اجتماعی عنوان کرد:
ساخت 3 بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول
تاکنون 2 میلیارد تومان علاوه بر بودجه جاری به تجهیزات پزشکی خوزستان اضافه شده است که تا پایان سال تجهیزات بیشتری نیز افزوده خواهد شد
خوزنیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: از 8 بیمارستان در حال ساخت در کشور، خوزستان با ساخت 3 بیمارستان نشان داد، ما توانسته ایم از ظرفیت های استان خوب استفاده کنیم و در کشور پیشتاز باشیم .

داریوش پناهی زاده در گفتگو با خبرنگار خوزنیوز،  در تشریح 3 بیمارستان در حال ساخت خوزستان،  اظهار کرد: بیمارستان جدید آبادان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و اختصاص 80 میلیارد تومان بودجه که تا 15 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید،  بیمارستان 96 تخته خوابه امیرکبیر اهواز با پیشرفت 97 درصدی که تا پایان مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید و بیمارستان 96 تخته خوابه دزفول که اردیبهشت سال جاری با آغاز عملیات اجرایی و پیشرفت  7 درصدی تا 30 ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

ساخت 3 بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول

وی ادامه داد: همچنین گسترش بیمارستان شهدای شوشتر که در مرحله طراحی می باشد جزو برنامه های سال جاری این سازمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص طرح تحول سلامت در بیمارستانهای تامین اجتماعی خوزستان و با بیان اینکه در این طرح هم گام با دانشگاه علوم پزشکی پیش خواهیم رفت، عنوان کرد: هزینه های طرح تحول سلامت را سازمان های بیمه گر پرداخت می کنند، بودجه سال گذشته سازمان تامین اجتماعی 600 میلیارد تومان و بودجه سال جاری 900 میلیارد تومان است، با توجه به اینکه 60 درصد مردم خوزستان تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند و به دلیل اینکه هزینه های درمانی بالا است و سیر جمعیت به سوی سالمندی است هزینه های درمانی را شدیدا افزایش می دهد که این هزینه ها بر عهده سازمانهای بیمه گر می باشد.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی از نظر ناوگان آمبولانس اورژانس خوزستان نداریم، همه مراکز درمانی مجهز به آمبولانس هستند، با این حال با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده، 3 آمبولانس جدید جایگزین آمبولانس های فرسوده با همین تعداد می شود.

پناهی زاده با بیان، 8 میلیارد تومان بودجه تجهیزات پزشکی سال گذشته بود که امسال افزایش داشته است، افزود: بخش سی تی اسکن آبادان در حال ساخت است که طی 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد،  تا کنون 2 میلیارد تومان علاوه بر بودجه جاری به تجهیزات پزشکی خوزستان اضافه شده است که تا پایان سال تجهیزات بیشتری نیز افزوده خواهد شد، همچنین 2 بخش درجهت ارتقاء کیفیت هتلینگ و بخش بستری بیمارستان امیرالمومنین اهواز بازسازی شد، که پایان شهریور ماه جاری این دو بخش افتتاح می شود.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
Latvia
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
ریس محترم لطفا پزشکان متخصص بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر و امکانات درمانگاه تخصصی رامهرمز را فراهم کنید و کامل کنید تا خدمات بهتر و بیشتری به افراد تحت پوشش بدهند .
نادر سهرابی
|
Finland
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
0
مدیر محترم سازمان و مدیر محترم درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان
سلام احتراماً، همانگونه که مستحضرید، آبادان دارای بیمارستان سازمان تامین اجتماعی میباشد ولی خرمشهر فاقد بیمارستان متبوع است. چرا سرمایه سازمان را در خرمشهر که نیاز مبرم است جهت بیمه شدگان هزینه نمی نمایید. مراتب جهت استحضار استاندار، فرماندار خرمشهر، نماینده خرمشهر در مجلس ایفاد میگردد. شهریور94
شوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
1
دزفول با وجود بیمارستان های مطرح و اورژانسل هوایی، دارد از زیر مجموعه بودن علوم پزشکی شوش نهایت استفاده را میکند ----چرا بیمارستان تامین شوش ساخته نشده شهری که در مسیر ترانزیتی قرار دارد ----و تنها یک بیمارستان موقوفه از دوران شاه دارد
:
:
:
آخرین اخبار